Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på! Når er det vanlig? Når kjøpte du eller begynte du å bruke mamma bukse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i uke 12.. vanlig da de vanlige buksene er ubehagelig å ha på =) jeg kjøpte så tidlig for jeg var redd for å stramme på magen.

Skrevet

jeg begynte med det rundt uke 20. det var fordi magen min ligger så langt ned at jeg ikke fikk igjen knappene:) når man begynner med det er helt individuelt. kommer ann på hvordan magen er. er den høyt oppe er det ikke sikkert man trenger å bruke det i det hele tatt.men gud så behagelige de er. spess de som er sånn jogge bukse stoff og lin stoff. er 25+4 nå og er helt avhengig av dem

Skrevet

Jeg la fort på meg litt ekstra, så jeg gikk opp en buksestørrelse i vanlige bukser en stund. Men magen poppet ikke opp før ca uke 17-18, først da begynte jeg med ordentlige mammabukser. Husker jeg var så stolt, for magen ble såå mye finere med mammabukser. Rundere liksom =)

Skrevet

Ca uke 12. Vanlige bukser begynte å stramme på den tiden.

Skrevet

Uke 12 - trengte da bukse som var ekstra lav i livet - buksene på H&M er perfekte :))

Skrevet

Jeg er over 18uker og har enda ikke begynt=)

Skrevet

Begynte i ca uke 12 jeg. Og det er jo så deilig at ååååh!!!skjønner ikke hvordan jeg skal klare og venne meg av med dem etter fødselen!

Fikk ikke no særlig mage før uke 16 ca, men var plaget med luft og da var det deilig å få slippe presset på magen

Skrevet

Jeg er i uke 18 og skal ut på mamma bukse shopping nå:)

Skrevet

Uke 15, men bruker fortsatt vanlige bukser også (er i uke 16), men mammabukse føles bedre.

Skrevet

Uke 12 eller 13. Er nå i uke 15 og bruker av og til vanlige bukser, men da deles magen i to, ikke særlig lekkert eller behagelig.

Skrevet

eg er i uke 25, å bruker mine vanlige bukser enda, men begynner å stamme litt nå, så har ei mamma bukse på lur ;)

Skrevet

Er i uke 22 nå og bruker mammabukse på min andre uke. får på meg noen av de gamle buksene mine som er lave i livet, men synes det ser litt rart ut, dessuten er det ubehaglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...