JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Skal ha ekstra kontroll av hjertet til lille og mamma ville gjerne være med. Blir det rart å ha med henne i tillegg til samboer? Jeg tenkte først at jeg ville føle meg litt beklemt, men mamma vet mer om min nevøs hjerteproblemer enn hva jeg gjør, og det hadde kanskje derfor vært fint å ha henne med for å stille spørsmål, og opplyse legen om omstendighetene, Må jo selvsagt høre med samboer også om han syns det er greit..
Gårdsspire Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Nei da. Du kan ha med deg naboen om du vil. men de ser helst at en ikke har med seg andre små barn, for at det skal være så rolig som mulig.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Nei, det gjør vel ikke noe om hun er med.. Hadde mamma med selv en av gangene jeg har vært på UL, artig for henne også å se barnebarnet..
A.C.G. Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Ja det går fint.. jeg hadde også tvillingene mine på 3 år med meg på ultralydsjekk.. det gikk helt fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå