Gå til innhold

Overtidsjenter (mer enn 14 dager etter ul-termin): Hvor lenge over gikk du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått begge mine på overtid. Førstemann 17 dager, andremann 18 dager. Igangsetting begge ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 laaange dager. Og så var han 5070 gram og 57 cm lang!

Skrevet

åh, herregud!!! så stor..gikk fødselen greit da?

måtte sette igang etter 14 dager over jeg da..3500 g og 51 cm;)

Skrevet

15 dager over!

3970g og 50cm. Gutt.

Skrevet

16 dager. Gutt 4,3 kg og 54 cm:-)

Skrevet

Ble satt i gang 16 dager på overtid, endte med keisersnitt. Gutt 5495 og 57 cm. 39 cm rundt hode!!!

Skrevet

Hadde 3 terminer...første termin gikk jeg 3 uker over...men hvis jeg følger den siste gikk jeg 1 uke over:)

lenge nok!!

Skrevet

Gikk 15 dager over, ble satt i gang. Gutten kom til slutt, 3925 gr og 53 cm. Helt nydelig!! :)

Skrevet

10 dgr over. 4940gr og 54,5 lang

Skrevet

Jeg gikk 15 dager over. Ikke bra! Skal inn og stjele igangsettingspille før neste gang...

Skrevet

15 dager (hadde termin 14 des, han kom 29 des). Gikk hele romjula og var drittlei.

På kontrollen 14 dager etter termin fant de ut at han var for stor, så det ble bestilt keisersnitt påfølgende dag. Nå i ettertid lurer jeg litt på hvor lenge jeg hadde måttet gå før han hadde kommet av seg selv.

Skrevet

...han var forresten 4745g, 54cm og 39 rundt hodet.

Skrevet

Venninna mi gikk 19 dager overtid ( hadde termin 15 mars, babyen kom 3 april ).

Skrevet

Ble satt igang på dag 14 over ul-termin. Klumpen var 3910, og 52cm

Skrevet

17 dager over :) Snuppa var 53cm og 4285.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Må bare svare på tantes vegne...hun gikk en måned over tida (dette var i en bygd på Island i 1974, og legen der var ikke helt bra for å si det mildt), så fetteren min var hele 61 cm da han kom ut!

Mamma gikk vel 16 dager over med meg og jeg var 52 cm og 4 kg. Så det å føde lenge over tida ligger i familien min,- blei litt paff da vannet hos meg gikk 8 dager før UL-termin!

Skrevet

Satt igang 14 dager over, jenta kom 17 dager etter, 4828 g og 54 cm!

Skrevet

Ble satt igang etter 14 dager. Han kom ut på dag 16..... Fy flate, det var 16 laaaange dager! Håper ikke det skjer igjen, men nå skal jeg ihvertfall ikke ha noen forventninger til termindagen!

Skrevet

16 dager her, ble satt igang med modningspille... Han kom ganske raskt etter den var satt.

neste gang blir det modningsakupungtur!!!

følte han var kjempeklar til å komme men at jeg trengte et "spark bak", og når jeg fikk det gikk det unna!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...