Gå til innhold

Undskyll utbruddet,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir bare mer og mer forbanna på svigerfar. For å si det rett ut ville verden vert et bedre sted uten han, og jeg er et snilt menneske. Han ødelegger for svigermor, (som ikke har noe annet valg en å holde ut med han) som er den snilleste og hyggeligste mor, svigermor og bestemor du kan tenke deg. Jeg får null lyst å dra på besøk dit i tilfelle han skulle ha noe innvirkning på barnebarnet, men drar dit for at bestemoren har så stor glede av det og hun får ikke lov å komme på besøk til oss.

Tro meg det er ikke bare jeg som ikke liker han, ingen klarer det menneske. Han er ikke volderlig eller noe slikt, bare helt egoistisk i hodet sitt. Jeg har aldri tengt den tanken før, men når han bynner å trakkasere hele slekta mi så er dråpen nådd. Måtte han ........

Jeg signerer anonymt for jeg er uheldigvis aldri langsur og om et døgn angrer jeg sikkert alt, men måtte bare få det ut for nå er jeg på gråten.

De skal hvertfall aldri få sitte barnevakt for datteren min så lenge han er i huset, for hannes meninger og synspungter er ikke rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. Du skriver ikke hva han gjør som er så ille, men utsagnet "hun får ikke lov å komme på besøk til oss" sier egentlig nok om svigerfaren din. Min dypeste medfølelse til din svigermor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...