phantomet Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Dagen idag har vært en fin dag. Etter at Måka ble vaksinert, møtte vi en av damene fra barselgruppen med datteren, og så tok vi t-banen inn til Tigerstaden. Der bedrev vi seriøs shopping! *smiler* Måka fikk først en pose ymse kleplagg, så drakk vi kaffe og gav babyene litt mat, før vi begynte å titte i klesbutikker, og underenes dager er enda ikke talte... Phantomet har kjøpt: Vårjakke, 2 kjoler, 2 topper, 1 par sko, undertøy og sist men ikke minst....badedrakt! *hurra* Hun jeg var sammen med fikk også handlet endel, før vi stoppet for lunsj. Så var det å ta t-banen hjem igjen...etter en fin fin bytur med hyggelig følge.
Superlis Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Høres ut som en super shoppe dag,synes du har vært flink som klart og finne ting til deg selv også,ikke alltid jeg klarer det!!
phantomet Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg klarer det vanligvis så godt som ALDRI! Men jeg opplever at det har litt å si om jeg drar alene eller sammen med en "proff" shopper... *ler* Hun som var med meg i dag er virkelig god....tålmodig, positiv og initiativrik...
Superlis Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Ja en trenger sånne når det skal shoppes til mor:))) Tror jeg burde hatt med meg en "proff "en dag jeg og:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå