Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 har leita i et døgn!!!!grrrrrrrr....må jo liksom ha litt nistemat her i huset:)noen som er synske??...siste forsøk før jeg bestiller nytt kort:)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 hehe...tenkte kanskje d bare var tull, men fant ut at jeg skulle sjekke for jeg hadde ikke leita der...fant ikke lommeboka, men en pære som min 5 år gamle sønn hadde spist på og putta oppi skoen sin. Mistenker forøvrig tassen for å ha gjemt den, men han nekter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå