Gå til innhold

Herlige skravlejenter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på kjøkkenet med terrassedøren åpen og hører to små nabovenninner som skravler masse utenfor. Pappaene sitter og prater fotball, og jeg lurer jammen på hva jentene prater om:-)

Lille rosa startet skravleorkesteret sitt kl 07 idag og har skravlet siden. Dailis dagmamma fortalte at hun prøvde å si traktor og hadde skravlet og skravlet hele dagen, kun med sovepauser. Og hun skravler ennå, med venninnen sin. De leker så fint sammen og babler i vei på sitt herlige bablespråk - det lyder som musikk i ørene mine:-)

Herlige skjønninger vi har:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er deilig og høre når de babler i vei og koser seg,en blir liksom sittende der med smilet så lenge at en kjenner at smilemusklene blir sliten:))

Skrevet

Ja, hehe, hun har bablet i vei i hele dag ja, og sjarmert alle vi har gått forbi.

Moro å gå med disse to i vogna, for de som titter oppi blir flørtet med av to skjønne blide jenter, så mange som stopper opp litt, hehe.

Så deilig å høre ja, da hører man at de har det bra=D

Skrevet

Ikveld sovnet lille rosa i armkroken min, hun bablet og sang og plutselig ble det stille, da sov hun som en stein.......sliten og fornøyd etter en flott dag, med røde og friske kinn:-) Sukk for en glede det er å være mamma:-)

Skrevet

Enig, det er så moro å sitte å høre på den skravlinga som av og til kan vare og vare og vare...! Kjempesjarmerende! c",)

(hehe, da jeg så overskriften trodde jeg det var skravlejentene på modensiden du mente, jeg c",))

Skrevet

Hehe, ja de er herlige de modne også da:-) Men jeg blir vel ikke akkurat like sjarmert i senk som med de små frøknene:-)

Skrevet

Hææ!? Nå tuller du vel? c",).....................

Neida, tulla bare...c",)

Skrevet

Hahahahahahahahahahaaaaaa........;-))

Skrevet

Er det ikke herlig?

Lille tulla vår på 11 mnd har nettopp startet "skravlerabalderet". Hun har det med å kjefte litt også (: Da kommer det en tirade så vi ler høyt - og så ler hun også.

Nå har hun bevisst sagt BALL. I går da mannen skulle levere eldste i bhg, så hun en ball på gulvet der som hun pekte på og sa BALL.

Dette blir nok ikke en stille sommer nei. Og godt er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...