linneha Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Bebisen min på 9 uker spiser på den ene knyttneven, den andre hånden lar hun stort sett være i fred, og den er heller ikke like mye knyttet som den andre. Noen som har erfaringer med det samme? og hvordan få han til å ta smokken i stedet?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 La henne spise på neven sin:) å ikke prøv å få ho til å ta smokken istedet! Synes jeg. Ingen av mine 2 barn ha tatt smokk, (å jeg har virkelig prøvd)... de ha "spist"/suttet på sine fingre/never!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå