ANGEL81 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 er det flere her som IKKE har fått melk i puppa enda?! jeg har ingen antydning whatsoever til det! blir litt bekymret jeg..er forøvrig i uke 36+2.. vet jo at melken kommer ikke før 3 dager etter fødselen.. men jeg har hørt om flere som begynner å lekke allerede noen mnd/uker før.. noen her som kan komme med noen betryggende ord?! takknemlig for svar.. mamma klem
Fallerifallera Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg er 38+2 i dag og har ikke sett så mye som en dråpe en gang! Jordmor beroliget meg med at det er heelt normalt, så jeg prøver å slå meg til ro med det - selv om jeg og av og til har bekymret meg litt for det jeg også..
mirremamma Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg er i uke 39 og ikke hatt noen "lekasje" ennå...men tror ikke d vil si at jeg ikke har melk da... de sier at d kan gå et lite døgn fra man før til produksjonen setter igang men d er helt normalt. så jeg tror ikke du skal være bekymret.
MTMT Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Slapp av du. Det er hel normalt å ikke ha en dråpe før barnet er ute, mens andre igjen lekker som en foss i ukevis før. Da jeg var gravid med mitt første barn hadde jeg ikke en dråpe melk før 2 dager etter fødselen, du trenger ikke bekymre deg. Nå venter jeg nr 2 om 6 uker og har ikke noe melk ennå jeg heller. Den kommer, bare vent du.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Melken kommer som regel da morkaken er løsnet..... Så den kommer nok helt sikkert til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå