♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg stakk innom Cubus i dag etter jobb og skulle bare ta en titt på babytøy. Men så ser jeg at det er -25% på alt av babytøy, og hva skjer - jo jeg ender opp med å kjøpe en hel haug med sparkebukser. Prøvde riktignok å være smart, kjøpe i litt ulike størrelser sånn at ikke alt er for lite når babyen er 3 mnd, men tror allikvel at babyen ikke kommer til å mangle klær... (hadde jo kjøpt en god del allerede) Noen andre som har fått kjøpedilla?
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 jeg må innrømme å ha kjøpt ganske mye klær allerede ja,hehe,en mamma er værst av alle,hun tar helt av! første barnebarnet,hehe!
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg har allerede levert tilbake det meste av det jeg har kjoept...saerlig i de smaa stoerrelsene. Det blir til at jeg ser noe kjempesoett noe i butikken og kjoper...og saa kommer jeg hjem og saa har vi faatt en gave fra noen med klaer i akkurat den stoerrelsen, eller jeg ser i skapet og ser at ungen allrede har 7 sparkebukser i akkurat den stoerrelsen. Og da er det jo bare aa levere tilbake det jeg har kjoept... Her i USA gir jo folk ofte gaver foer barnet kommer...saa det hjelper jo litt mht planlegging. Har faatt veldig mye allerede. Men jeg har paa foelsen at vi ogsaa faar mye klaer i smaa stoerrelser naar vi kommer til Norge og tenker at derfor maa jeg proeve aa begrense egne innkjoep. Det er 4 mnd til babyen kommer og allerede har vi f.eks faatt 25 bodyer i str. 3 mnd! (Klarte heldigvis aa bytte halvparten av de...) Men fordi jeg ser at folk sender saapass mye klaer i de stoerrelsene er det nok best aa la vaere aa handle inn saa mye selv i under 6 mndr stoerrelse. Litt leit, for det er kjemepgoey aa handle antrekk man har valgt ut selv... Litt har jeg kjopet i str 6 mnd og oppover da...pluss at jeg handler mye babyutstyr. Men det er vanskelig aa la vaere, gitt. Det er jo bare saa mye soett...og naar det er salg er det enda verre...pluss at det er saa goey aa velge ut klaer selv... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå