Gå til innhold

Massasje???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at gravide ikke skal masseres. Noen som vet om dette stemmer? Er så stiv i nakke og skuldre og skulle vært deilig med litt massasje fra samboeren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.

jeg er utdannet massør.

det med ingen massage gjelder de føste 3 måneder, specielt på mage, lår og føtter (soneterapi)

ellers så er det greit, det ville vært forfærelig hvis oss meg BL ikke kunne få massage... hehe.. litt kose-massage har aldri skadet noen, gravid eller ej... hehe..

kos deg.

klemz

Skrevet

hva er ulemper med å massere i de første 3 månedene?forklar...

jeg har brukt massasjestol i uke 10 på jobben, og det går bra med meg fremdeles .

Skrevet

men du har ikke brukt stolen på magen heller, ikke sant..?? hehe

det kan være fare for abort hvis det masseres for hardt på mage osv tidlig i svangerskapet, det er i hvertfall det vi lærer.. men hvis du fikk massage da og det ike skjedde noe så er det jo bare super. og jeg sier ikke at man skal være hysterisk, for det er ikke mange gang det har skjedd.. bare ett tips hvis man kan si det sånn.. hehe jeg kjenner ingen klinikk som ville si ja til å massere på noen tidlig i svangerskapet.

for å være helt ærlig så tror jeg ikke det er så farlig, det er værre med soneterpi tidlig.. det har jo med trykk på punkter å gjøre, har faktisk satt ei dame igang med det engamg, men hun var i uke 40 så det var oki.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...