MizzSilje Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Har vært på den ordinære ul i uke 18.. Men e d noen som vet om man får en til ul? I uke 36 f.eks? Jordmora mi sa at man hadde bare 1, men kusina mi som er gravid sa vi får en til i uke 36...
Alba44 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Er svangerskapet ukomplisert, så er det bare tilbud om 1 ul. Det er sikkert en grunn til at kusina di får en ul til. Jeg har et risikosvangerskap, så på meg foretas det mange ul. Vær glad du er frisk & rask ))
futte (tm) Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg får en i uke 34 fordi de praktiserer det slik på det private legesenteret jeg går på. (Hadde en i uke 10 og.) Standarden er bare en UL i løpet av svangerskapet. Så med mindre legen du har UL-apparat, er det nok bare en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå