Gå til innhold

UL, noen som vet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på den ordinære ul i uke 18..

 

Men e d noen som vet om man får en til ul? I uke 36 f.eks?

Jordmora mi sa at man hadde bare 1, men kusina mi som er gravid sa vi får en til i uke 36...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er svangerskapet ukomplisert, så er det bare tilbud om 1 ul. Det er sikkert en grunn til at kusina di får en ul til. Jeg har et risikosvangerskap, så på meg foretas det mange ul.

 

Vær glad du er frisk & rask :o))

Skrevet

Jeg får en i uke 34 fordi de praktiserer det slik på det private legesenteret jeg går på. (Hadde en i uke 10 og.) Standarden er bare en UL i løpet av svangerskapet. Så med mindre legen du har UL-apparat, er det nok bare en :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...