Gå til innhold

Jeg har en turbodatter.. lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er overalt, høyt og lavt, jeg kan ikke la henne være alene ett sekund før hun er oppe å vakler ved bord, stoler, reoler og i beina mine (er så absolutt ikke stø på beina ennå, hun er 9 mnd).. er jeg lat om jeg kjøper en lekegrind slik at jeg får litt pusterom nå og da til å ta oppvask og forskjellig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det anbefaler jeg på det varmeste- da har du kontroll på hvor ungen befinner seg og at den ikke skader seg. Å kunne ta inn oppvask eller gå på do uten baby på fanget er ikke for mye å be om:)

Skrevet

Du er ikke lat, men ikke forvent for mye av den lekegrinda, for det kan hende hun nekter å være i den.

Skrevet

vi hadde samme "problem" med vår turbogutt.. og vi kjøpte lekegrind. Men han nekter stort sett å være der... hehe vi kjøpte den med dør(kid park tror jeg den heter, ffra baby dan). Den er jo veldig fin og lekene er samlet inni der så det ser ryddig ut i stua. Døra står alltid åpen så han kan krabbe inn å leke.. det gjør han, men med en gang vi stenger døra for at jeg f.eks må på do eller liknende...begynner han å skrike :)

Skrevet

Lekegrind må da være helt greit... det er jo ikke sånn at de blir oppi der hele dagen. Jeg trengte ikke det til førstemann, men det aner meg at vi kan komme til å kjøpe det inn nå til lillegutt:)

Skrevet

Har samme type barn som deg. Og hun er bare 7,5 mnd! Krabber, klatrer og står med støtte. Har tilvendt henne lekegrind, og nå er hun opp i den lengre og lengre tid av gangen. Har absolutt ingenting med latskap å gjøre, men sikkerhet! Kan jo ikke ha henne på fanget når man går på do, eller i armen når man vasker opp. Vippestol nytter ikke for oss til annet enn spising, for hun bøyer seg frem/til siden så den tipper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...