Gå til innhold

Han vil ikke ha sex lenger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såret, trist og fortvilet.....

Jeg er 21 uker på vei og ikke hatt sex på 1 mnd.

Han vil ikke lenger.... han sier bare at lysten ikke er der.... :o(

Jeg er mye kåt og har lyst på sex, men mest av alt kos... han tar jo knapt i meg lenger!

Og det hjelper IKKE på selvfølelsen nå som jeg føler meg skikkelig svær og feit også...

Flere som opplever det samme /lignende?

Vet det ikke er noe særlig jeg kan gjøre med det... har han ikke lyst så har han ikke lyst... men hadde hjulpet litt å høre at det er flere som er i samme båt /opplever lignende...!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er helt normalt jeg. Mannen min og jeg har vel hatt sex 4 ganger siden jeg ble gravid...og jeg er naa i uke 27. Vi har pratet en del om det, og for hans del er heller ikke lysten der. Han tenker paa at det er rart at babyen er der...pluss at magen faktisk er en turn-off. (Den siste var ikke lett aa faa ut av ham, men saann er det faktisk...) Vil han ikke saa vil han ikke. Han ville aldri ha presset meg til sex dersom jeg ikke ville, og da blir det heller ikke riktig aa legge press paa ham.

MEN kose gjoer vi...masse. Det har vi ogsaa pratet om en del for i begynnelsen tror jeg ikke han skjonte hvor viktig det var for meg. Vi koser mye mer enn foer--naar vi legger oss, naar vi vaakner, og etter middag. Bare holder rundt hverandre og prater.

Tror det er kjempeviktig aa vaere aapne med hverandre om dette...uten aa presse hverandre til noe. Naar han gir deg en klem kan du jo si et eller annet som at det foeles saa godt og at du merker at du trenger klemmer saa mye mer for tiden enn vanlig. Jeg har flere ganger sagt at aa kose er det beste jeg vet for tiden. Og etter at han forsto hvor viktig det er for meg har jeg merket at han tar seg mye mer tid til nettopp det.

Saa mitt raad er: aksepter at han ikke orker sex, men ta en god prat om dette med kos og hvor mye det hadde hjulpet..uten aa presse. Og vis at du setter pris paa all kos du faar. Tror ikke menn forstaar det saann umiddelbart... Lykke til!

Skrevet

jeg har ikke hatt sex med samboeren min på over 3 mnd, er 19 uker på vei, og er også super fortvilet. Han har alltid en eller annen unnskyldning for at det ikke går. Vet ikke om han er redd eller hva det er, blødde nemlig ganske mye sist gang vi hadde sex sammen. Har forklart at det ikke er unormalt i disse tider, men jeg vet ikke jeg....

Skrevet

Signerer denne jeg, var sånn et godt svar! Vi også setter mer fokus på kos nå istedet for sex, og det er bedre enn sex =)

Skrevet

jeg tror det er veldig forskjellig, og jeg mener ikka å være ekkel nå, men jeg kan ikke få mannen til å hølde seg væk fra meg.. hehe..

selv om jeg synes det er irriterende noen ganger kan jeg godt se hvor enda irriterende det er at han slett ikke vil noe. har dere prøvd å snakke om det?? det kan jo være kan gjør det selv, det er de jo veldig gode til.. og hvis han gjør det, og ellers oxo hvis han ikke gjør det så har du lov til å gjøre det selv, jeg skal være den første til å innrømme at jeg gjør det...

(du kan jo prøve å gjøre det forran han, det kan de fleste ikke si nei til)

vet ikke om det hjelper, men jeg håper det kan være litt til hjelp...

Skrevet

Jepp, mannen min er akkurat lik din. Jeg var litt fortvilt i begynnelsen, men vi har snakket om det, og han sier at han rett og slett ikke tenker på sex i det hele tatt!! Men vi koser masse ja!

Og vi er begge enige om at vi det helt sikkert blir bedre en stund etter baby kommer :)

Skrevet

jeg tror det er vanlig. Forrige svangerskap hadde vi sex 2 ganger, men dette så har det økt litt.... Ting bedrer seg etter fødselen... :)

Skrevet

Åpenhet er veldig viktig. Er enige i de andre svarene her at du må nesten akseptere at han ikke har lyst, men at dere kan kose masse for det. Nærhet er så viktig i et forhold syns jeg! For vår del har ikke svangerskapet endret så mye på sexlivet, så jeg har ikke så mange andre råd og gi deg, men håper dere finner ut av det. Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar. Godt å høre at jeg ikke er helt alene i hvert fall! Men til dere som sa jeg måtte akseptere det, så tror jeg dere må lese hva jeg har skrevet en gang til! Skrev som sagt at har han ikke lyst så har han ikke lyst...ikke noe jeg kan gjøre med det!

Og ville helst høre fra de som var i samme situasjon. ikke noe særligt oppløftende å høre fra dere som har det som vanlig!

Men selvf. takker for svar og respons ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...