Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg er såret, trist og fortvilet..... Jeg er 21 uker på vei og ikke hatt sex på 1 mnd. Han vil ikke lenger.... han sier bare at lysten ikke er der.... ( Jeg er mye kåt og har lyst på sex, men mest av alt kos... han tar jo knapt i meg lenger! Og det hjelper IKKE på selvfølelsen nå som jeg føler meg skikkelig svær og feit også... Flere som opplever det samme /lignende? Vet det ikke er noe særlig jeg kan gjøre med det... har han ikke lyst så har han ikke lyst... men hadde hjulpet litt å høre at det er flere som er i samme båt /opplever lignende...!?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Hmm, vet ikke om jeg er den du vil ha svar fra -eller om du liker svaret... men prøver likevel. Er en mann (32) som har sneket meg inn her. Har ei kone som er høygravid -og jeg elsker det!!! Og vil anta at veldig mange andre også synes gravide jenter er sexy. Nå er det ikke slik at jeg vil du skal finne noen andre som vil ha sex med deg fordi partneren din ikke vil det. Langt ifra. Prøv heller å spør han rett ut hvorfor han ikke vil. Kanskje han egentlig vil, men ikke tør?? Eller tror du ikke vil.. Vi menn er faktisk litt mer omtenksomme enn det mange kvinner tror. Hvis han blir forklart og får en bekreftelse på at det ikke skader fosteret med normal sex under svangerskapet, så kanskje ting forandrer seg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Jeg vet hvordan du har det.. Selv opplevde jeg det samme da jeg var gravid forrige gang. Når jeg tenker tilbake på det husker jeg veldig godt all den tiden jeg tenkte på det, å det var omtrent hele tiden og HVER dag! Jeg følte meg også veldig stor, men følte meg bare enda større med å bli avvist nok en gang. Men da satt jeg igjen med en følelse av å være nymfo siden jeg "maset" så mye og gråt ofte fordi fortvilelsen var så stor. I dag vet jeg at kommunikasjon er hovednøkkelen for å få forståelse og for å bli forstått. Da tenker jeg på at du forteller han akkurat hvordan du føler det og hvordan du har det. Det viktigste synes jeg er å ikke angripe, for da kan det fort bli krangel av. Han har sikkert mange tanker og følelser han også, som du ikke har fått vite enda. Jeg tror vi jenter er flinkere til å snakke om følelser enn gutter. Å mulig analyserer vi alt mye mer enn nødvendig, og når det i tillegg er hormoner ute å flyr, hjelper det ikke så mye. Har du fortalt han hvordan du føler det? Eller spurt hvordan han føler det? Én av forklaringene jeg fikk, var at han følte at vi hadde en tyvtitter når vi hadde sex. Men lengre kom ikke vi i den samtalen fordi jeg følte meg dum og han snakket ikke videre uten spørsmål. Men husk at det ikke er dumt å spørre på noen måte! Det dummeste er å ikke spør.. for da får man jo ikke svar, som regel.. En annen ting er at når dere snakker om det kan det være lurt å ikke si hvordan han får deg til å føle det, men heller beskrive konkret hvilke følelser du bærer på. Det kan også hende det hjelper å snakke med jordmor om det. Kanskje du får tips. Å én ting til: DU ER FLOTT!!! Tenk på det fine kroppen din skaper..det er en liten baby allerede:) Er ikke det flott? Jeg følte meg også feit ei stund, men det gikk bedre etter at magen ble større og at det ble mye liv der inne:) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Takk for svar! Jeg har prøvd flere ganger å snakke med ham om det....og har sagt hvordan jeg føler og har det... men det eneste han sier er at lysten er der bare ikke... tror han synst det er ekkelt. Og da jordmor sa på UL at jeg har lavtliggende morkake gjorde det ikke ting bedre. har noen dager vært litt hvoven der nede også.. så tror rett og slett han synst det er ekkelt. De siste gangene vi hadde sex var det noen stillinger som var ubehagelig for meg også, pga.morkaken. For magen liker han jo godt! Han tar en del på magen, kjenner etter spark og lytter. Og sier at magen er god å ta på. Så det er jo positivt ) Er rett og slett bare sex han ikke vil ha lenger.... og det verste med det er egentlig ikke det å ikke få sex, men det å vite at han ikke tenner / har lyst på meg lenger nå.... Han sier bare,"men jeg er jo glad i deg likevel"..... :o/
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Jeg har det på akkurat samme måte. Følelsen av at han ikke tenner på meg lenger gjør veldig vondt. Vet ikke hvorfor, men dette hadde jeg ikke regnet med Kan jo ikke true han heller. Vet at han har dårlig samvittighet men merker samtidig at han er forsiktig med kosen i tilfelle jeg skal "misforstå".
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 velkommen i gjengen!!!!!!!!!!!!!Jeg har akkurat samme problem!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå