Evig singel og lei av det.. Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Telefonen er sperret og TVn er koblet fra pga ubetalte regninger. Purringer og inkassoer står i kø, og dagmammaen skal betales. Vet ikke hvordan jeg skal klare dette... blir helt matt og har bare lyst å dø..
Evig singel og lei av det.. Skrevet 17. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2007 Åsså skulle jeg jo være anonym men det gikk jo også feil..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Vet ikke om sosialen hjelper deg med slike regninger,men du har krav på livsopphold hvis du og barnet ikke har mat og strøm! Ring i morgen så finner du hva slags papirer du må ha for å få "nød hjelp". Lykke til da:)
Evig singel og lei av det.. Skrevet 17. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2007 Har jo ikke telefon men tenkte jeg skulle gå ned der imorgen..
Leeloo76 Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Få deg time hos kommunens økonomiske rådgiver så raskt som mulig. Sett opp en oversikt over alle inntekter og utgifter før møtet og ta med alle inkassobrev og ubetalte regninger. Har du mer som forfaller nå/snart, men som ikke har gått til inkasso ring (lån tlf av noen) kreditor og forklar situasjonen og be om utsettelse til du har vært hos rådgiver (er de nogenlunde seriøse er de vant til slike henvendelser og gir deg en utsettelse, evt mulighet til å dele opp regningen). Det er utrolig kjipt å komme i et sånt økonomisk uføre, men jo lenger tid som går jo verre blir det. Sosialen vil forhåpentlivis gi deg nødpenger, men det er jo litt begrenset hva de hjelper til med. Har jobbet litt med dette og har sett både hvor ille det kan bli, men også hvor greit det kan gå når man har tatt tak i ting og ordnet opp. Lykke til, spør hvis du lurer på noe.
så var vi 4 Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Har du kanskje noen snille slektninger som har råd til å låne deg penger på ubestemt tid? Så får du betalt de viktigste regningene. Er så synd at man skal sitte og slite med økonomien i et land som egentlig har råd til å gi mer støtte til de som trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå