Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Dere som gir laktulose. Hvor mye har dere i melka til dagen og Hvor gamle er babyene deres
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Har akkurat begynt med det på gutten min nå. Han er 11mnd og vi har prøvd alt for å få magen til å fungere uten. Sviskesaft,malt,mye fiber,frukt og grønnsaker. Har også fått akupunktur mot hard mage,funka i ganske nøyaktig 2 uker før alt var som før igjen Men han ble fortsatt veldig hard i magen. Gir 5ml blandet i youghurten hans,han drikker ikke mme lenger,og vil ikke ha grøt.. Merket bedring allerede i dag på avføringa hans hvertfall. Hehe..ble mye mer enn svar på spm ditt dette men.. Hvertfall så får gutten min 5ml daglig
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Hvor lang tid tok det fra du begynte til virkningen kom da Gutten min er bare 6 uker, og vi hadde ikke annet valg enn og begynne med det.. Har begynt i dag..
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Virkningen kom allerede etter 1 dosen,på kvelden ca 6 timer etter første dosen kom det masse i bleia og det uten at han hylte Han er nå blitt veldig bra i magen etter bare 3 dager med laktulose,håper dette fortsetter. I dag prøver jeg også å droppe sviskesaften,han er faktisk litt for bløt i magen.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå