Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Var på ultralyd på Ullevål i dag Har hørt litt forskjellig om jordmødrene der, men jeg fikk iallefall en kjempekoslig dame Hun sa flere ganger "åå,se der da!" Hun har jo mange timer med vordende foreldre hver dag, derfor hadde jeg egentlig ikke regnet med sånn "innlevelse" fra hennes side.. Iallefall, ultralyden var en veldig positiv opplevelse, og mest sannsynlig er det en liten gutt i magen min (skal tilbake om 3 uker for å ta flere mål, pga at rampen ikke var helt samarbeidsvillig i dag.. )
Gjest Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 hadde også en veldig koselig jordmor på st.olav i trondheim på mandag. Hun satt der og smilte når hun så på skjermen, og så oppriktig glad ut for at fosteret var så aktivt og alt så bra ut. Jeg ble iallefall rolig:) Krabaten var litt for urolig til at hun var sikker på kjønn, fikk et lite hint, men må nok vente å se.
*RutIetutt* Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Så kjekt da - gratulerer med prinsen i magen:o) Vi hadde også en super jm, på Haukeland - hun virket oppriktig interessert i babyen i magen og var veldig entusiastisk:o) Gleder meg til å få en ny titt på tulla i magen når vi skal inn igjen på ekstra ul til samme jm i uke 29:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå