Caelyn Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Var syyykt kvalm de første tre månedene og spøy kjempemange ganger om dagen. Det ga seg mer eller mindre rundt uke 15, vært fin etter det. Bare blitt dårlig om jeg ikke spiser nok etc. Men de to siste dagene har jeg spydd og spydd, kommer heeelt plutselig og da spyr jeg til magen er tom og blir dårlig av den minste lille bevegelse og lukt. Håper nesten på at det er at jeg er "syk" og ikke at svangerskapskvalmen er tilbake :S Noen som har opplevd det samme?
Mammapudding Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg var også sikkeli dårlig til uke 16, da ga det seg. For ca en uke siden våknet jeg og ville kaste opp me engang jeg rørte meg, var så fortvilet for jeg ville ikke ha det sånn som i begynnelsen igjen!! Heldivis ga det seg etter et par dager, jeg var sinnsykt trett og sliten etter mye skolearbeid..kanskje det hadde noe å si?! Hva med deg? Har du sresset mye? I så fall må du ta det med ro å sove mye, de hjalp for meg..nå er jeg i kjempeform:)
Gjest Ut på tur Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg har også hatt ett lignende mønster, fin igjen nå. Men litt mer var i forhold til å bli sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå