mamo82 *2 jenter* Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Lite trafikk inne på brystavvenningsdebatten, derfor skriver jeg her. ) Har planer om å avvenne knehøna vår nå. Hun er 8 mnd og får 3 faste måltider pr dag, holder på å innføre et 4. måltid nå. Får pupp 2-3 ganger pr dag og 2 ganger om natta. Tenkte at hun etter avvenning skulle få mme på tutkopp eller flaske fram til hun blir året, ca. Kan ikke du fortelle om hvordan du gjorde det med ditt barn? Jeg tar gjerne i mot råd og tips da jeg ser det litt ulikt, det skal jeg innrømme.. ;o)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 *dytter* Det lurer jeg nemlig på også.
m@rie82 Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 hei! med nr 1 sluttet jeg å amme om natten først. da var gutten min rundt 7 mnd'er. da lot jeg han bare skrike litt, trøstet han litt og det var gjort på noen dager. etter det sov han godt hele natten igjennom, veldig deilig! da han var mellom 10 og 11 mnd'er sluttet vi helt med puppen. da trappet jeg ned på måltidene samtidig som vi introduserte vann og melk på flaske, litt og litt. før han var 11 mnd'er var jeg sluttet å amme. slik gjorde vi det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå