Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som gjøres hvis ikke fontanellen gror igjen??? Har aldri hørt om noen barn hvor dette har vært tilfelle, antar at det derfor sjeldent er noe problem..

Min sønn fikk frist til 1 1/2 år av legen for at fontanellen skal være grodd igjen. Han er nå 14 mnd og ingenting har skjedd enda... :(

Ingenting annet galt med han :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Gutten min har også ganske stor fontanell, og jeg har vært ganske bekymret. Jeg har nevnt det for hs og leger, men ingen har gitt meg noe klart svar. Vi fikk "frist" til han var to da.

Han er også 14 mnd

Skrevet

Legen vår sa at det var aller siste frist på 18 mnd. Da måtte han u.s. evt av en annen lege dersom han ikke hadde time på HS. Men hun sa ikke noe mer ang hva som da evt måtte gjøres...Irriterer meg over at jeg ikke spurte mer ;)

Men jeg skal på HS imorgen for vaksine, skal spørre da.

Jeg har ikke brydd meg så mye om det inntil nå.Nå har han begynt å gå og jeg syns det er ekkelt ift om han detter og får hodet mot noe. Er fortsatt stor åpning der.

Skrevet

Timen ble utsatt til mai.... Men jeg skal til legen neste uke, tar det opp med henne da. Skal oppdatere deg når jeg har vært der :)

Skrevet

Så merkelig..

Dattera mi har kjempestor åpen fontanell, hun er 13 mnd. Hverken de på helsestasjonen eller leger som har kjent på hodet hennes har sagt noe om at det kan bli problematisk.. Og hodet hennes har vært målt og undersøkt mye pga for rask vekst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...