adele85 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg sitter her å teller timer.. men det er bare det at det ennå er 3-4 timer til jeg kan begynne å tenke på å gå hjem.. kom en time for seint på jobb i dag + at jeg har 7 og en halv time i minustid som jeg må jobbe opp igjen... off har komt inn i en ond sirkel.. er veldig trett for tiden også så det er ikke akkurat tiden for å jobbe lenger.. men jeg får vel bare slite meg gjennom noen timer til her på jobb... det er vel andre som sitter å kjeder seg på jobb også vel?
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 oh yeah.. her kjedes det voldsomt.. 'bare' 1,5 time igjen jeg da..føler med deg! og så har jeg begynt å få så innmari vondt i korsryggen..ikke bra å ha kontorjobb
adele85 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 nei det er jeg enig i... sitter selv på kontor foran en dataskjerm hele dagen.. og det tar på hodet.. hehe så er det ikke det ene så er det det andre.. hoho... ingen som kan si at det ikke er slitsomt med kontorjobb... når har du termin da?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Jeg skjønner ikke hva dere mener med å kjede dere på jobb? Dere skal jo jobbe, hvordan rekker man å kjede seg da? Hva hadde sjefen deres sagt om han visste det? Ingen som er effektiv om de har den holdninga der? Det er alltids noe å gjøre på en jobb, og mangler dere gjøremål så er stillinga deres overflødig og det må taes reguleringer. Jobb, vær fornøyd, og om ryggen verker kan dere gå hent vaskevann og vask pultene deres, så får dere bevegd korsryggen....
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 ja det kan være ganske så slitsomt. spes når man sitter og kjeder seg og er ineffektiv hele dagen og egentlig burde vært sagt opp pga overflødig stilling hi hi.. lenge til min termin..sukk...slutten av oktober.. du da?
adele85 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2007 hehe det måtte jo komme en sånn komentar.. så bra vi kunne hjelpe deg å få ut litt aggresjon:o) Det har vel ingenting meg at jeg ikke har en jobb å gjøre for det har jeg mer enn nok av... men det har med at jeg på slutten av dagen er trøtt og sliten og bare vil hjem.... er du aldri sliten du da?? ha en nydelig dag:)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Jo, jeg er ofte sliten, men da gjør jeg noe med det. Spiser, får opp blodsukkeret, står på alikevel og blir det for ille må man sykemelde seg, så slipper arb.giver å betale ut lønn til noen som ikke fortjener det like mye som andre....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Huff, du høres energisk ut! Ikke alle er like klar for jobbing kl 15. INGEN ER LIKE & TAKK FOR DET!!!!!!!!!!!!!!!!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 17. april 2007 #10 Skrevet 17. april 2007 jau jau..anonym #1 om det.. vi andre får ta oss en velfortjent pust i bakken;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå