Gå til innhold

2cm åpning...what?!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jm i dag på sjekk... har termin om 2,5 uke....

tror dere ikke jeg hadde 2 cm åpning..overlykkelig....men hvor lenge kan jeg gå slik før det skjer noè??noen som vet??

ble strippet i tillegg da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å drepe alle gledene dine nå, men du kan faktisk gå sånn leeeenge. Jeg hadde 2 cm åpning 2 uker før termin med førstemann og ble strippet. Endte med at jeg gikk 5 dager over termin..

Skrevet

Hvorfor sjekket jm det? Spurte du selv, har du merket noe til at det skjedde, hvis du tenker etter i ettertid? Og hva vil det si og bli strippet?

Skrevet

Jeg hadde også 2 cm åpning i en uke før lillegutt ble født. Og det til tross for at jm strippet meg...

Skrevet

ehe..ikke for å dempe all glede,men med min første gikk jeg i 2mnd med 3cm åpning.Gutten kom 13dager over termin...

Skrevet

må man spørre om å bli skjekket? jm min har ikke gitt noe som helst utrykk for at skjekker gjøres egentlig....er i uke 39 nå....38+1

Skrevet

Gikk nesten 3 uker med 2,5 cm åpning, denne gangen tror jeg nesten ikke jeg vil vite det. Ble også strippet mange ganger uten effekt, og det var jo igrunnen ikke særlig morro. Vil ikke det igjen heller. Tror jeg skal ta tiden til hjelp og vente i uvitenhet...

Skrevet

Kan jeg spørre hva det menes med å bli strippet ???

Jeg ble ikke undersøkt for åpning i forrige svangerskap og heller ikke hørt noe fra jm om det nå....er det vanlig?

Skrevet

Fikk beskjed i dag om at jeg hadde 3 cm åpning, men det kan jo uansett ta sin tid.. Men det er lov å håpe da :)

Skrevet

jeg har hatt en del plager og problemer i svangerskapet og jm vil hindre at jeg skal gå over termin,..

jm selv som sa hun kunne strippe meg...(går til spesialist) men hun mente det var mer vanlig og ha åpning når man var flergangsfødende...

håper jo selvfølgelig på at noe skjer snart... orker ikke smerter og plager stort lenger:)

stripping = jm/lege tar fingre opp i livmorhalsen din (om du er litt moden) og "tøyer" ut litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...