Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Uff jeg er forkjøla, og hoster og nyser. Og jeg sliter skikkelig med å "holde" meg når jeg trykker fordi jeg hoster / nyser... Og er ikke sånn at det klemmes ut en dråpe eller to, men det kommer liksom en liten "skvett".. Kjempeflaut!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 av og til kjennes det ut som om det rnner litt her og der og når jeg nyser kan det komme en skvatt eler to ja... dette er da helt normalt og er en kjip del av svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 har det på nøyaktig samme måte. når jeg hoster, snyter meg og nyser kommer det av og til en skikkelig skvett!!! forderdelig.....prøver å huske på å gjøre knipeøvelser daglig, men er fort gjort å glemme....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Ja, ved nysing el hosting el kraftig latter har det kunnet komme en skvett..
amilde 11.06 Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Sliter jeg også. Og må jeg kaste opp så tisser jeg på meg, selv om jeg har tisset rett før jeg kaster opp. Jeg bruker de tynne truseinnleggene til tena. De er de beste truseinnleggene og tar både fuktighet og lukt. Disse får man på blåresept av legen sin hvis man forklarer problemet. Tror dette er helt vanlig (særlig i siste trimester) og ingenting å være flau over.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Jeg og har samme problem, og det værste er at jeg har fått bronkitt, mulig stille lungebetennelse så jeg hoster som en galning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå