Gå til innhold

Til dere som har både gutt og jente....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to jenter fra før og er nå gravid med en gutt, synes det er veldig spennende og litt skremmende! Jeg vet at jeg er veldig heldig som får "lov" til å oppleve å bli både jente og gutte-mamma! Men er litt usikker på om jeg kommer til å være like glad i en guttebaby som jeg er i jentene mine. Vet at jeg er kjempe teit nå!!! Jeg har to små brødre og husker godt hvor plagsomme de var når de var små. Har dere noen synespunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd begge deler....enda...men har en gutt på 2 år og 4 mnd og venter i følge ul en jente i juli...så det blir veldig rart, men jeg gleder meg og føler meg veldig privilgert over å få "oppleve" begge deler...hvis en kan si det;o) Jeg har ofta hatt den tanken også siden jeg ble gravid igjen, om det går an å bli like gøad i nr to som nr en...for jeg er jo så sinnsykt glad i ham! Men etterhvert som magen vokser jop mer glad blir jeg i den lille jenta i magen. Kommer nok til å elske henne akkurat like mye som storerbror den dagen hun blir født - selv om det er veldig vanskelig å se for seg nå...og det blir nok akkurat sånn for deg også - du kommer nok til å bli like glad i den lille gutten din som du er i jentene dine:o)

Skrevet

Jeg har ogsaa en gutt paa 2 aar og 4 mnd og venter en jente i Juli... jeg skjoenner hvor HI kommer fra - jeg er saaaaaa glad i den lille perfekte gutten min og syns det er rart at jeg skal ha jente...iiii Har aldri vaert spesielt jentete av meg og vet ikke helt om det aa ha jente vil bli like stas som min lille skjoenne sjarmerende gutt. Men jeg tror nok det er bare en fremmed tanke fordi vi alltid har tenkt paa oss selv som gutte-mamma eller jente-mamma. Jeg tviler ikke paa at vi blir like glad i den nye som kommer uansett kjoenn, det er bare vanskelig aa forestille seg hvordan det blir. Kjoenn har jo ikke mye aa si i det hele tatt - og jeg tror naar den lille babyen blir foedt saa vil han eller hun vaere like perfekt som den foerste og vi vil bli like glad i den nye babyen uansett kjoenn. Naar det gjelder guttebabyer - saa er de ofte snillere babyer enn jentebabyer, de graater mindre, de er sjarmerende, nydelige og saa morsomme - ikke plagsomme i det hele tatt (bare litt vel aktive naa og da.....hihi)

Skrevet

Ja, gutte babyer er herlige;) Jeg har også hørt at de er mye roligere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...