Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Synes kanskje jeg bytter litt få bleier i løpet av en dag. Jeg tar ham ikke opp og vekker ham selv om jeg hører at han bæsjer mens han sover. Jeg bytter heller ikke særlig mye om natten. Blir kanskje 5-6 bleier i løpet av et døgn. De er alltid veldig tunge av tiss, så han får nok mat. Som regel er det avføring i dem også. Er dette greit så lenge han ikke blir sår?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Man skal ikke ta de opp på natten om de ikke blir sår sier hs. Synes ikke dette høres så ille ut. Jeg personlig skifter når bleien kjennes tung ut og når vi skal ut og det er noen timer til vi kommer hjem. Så kan jeg kanskje unngå bleieskift når vi er på farten.
Roketikka Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Er stort sett det samme her også, men om jeg hører at haun bæsjer seg ut like etter han har sovna og jeg vet han kan sove i flere timer da pleier jeg å skifte på han. Prøver å gjøre det der han ligger uten å løfte han opp, og han sover seg stort sett igjennom stellet )
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 kommer an på hvor stor ungen er da.. vetle er nesten 5 mnd og bæsjer seg ikke ut i søvne lenger. Sliter med hard mage så må jobbe litt for å få den ut, men om han bæsjer på natten nå så må jeg skifte for det stinker!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Han er bare 4 uker og bæsjer en del på natta. Jeg pleier å bytte en gang. Han våkner veldig uansett hvor rolig og forsiktig jeg er.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 så lenge han ikke er sår og dette ikke plager han ser jeg ikke noe vits i å skifte. Da vetle var liten var det bæsj i alle bleiene vi skiftet, så det var vanskelig å merke når han bæsjet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå