Gå til innhold

Dere som har solgt på Qxl:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en del scrappeutstyr til en veldig god pris, men da må jeg kjøpe minst fem av hver ting. Det er snakk om slikt som jeg ikke trenger mer enn en av, så jeg tenkte at jeg skulle prøve å få solgt de andre på qxl, dersom jeg bestemmer meg for å kjøpe. Jeg har aldri solgt på qxl før, bare kjøpt. Har prøvd å finne ut litt om hvordan man ordner et salg, men finner f eks ikke prisen på annonsene. Hvordan har dere opplevd det å selge på auksjon? Jeg er ikke så veldig dreven i handel over nettet, og synes det virker litt skummelt....

PS: Må legge til at dette ikke er et forsøk på å skaffe meg kjøpere her inne. Vet ikke engang om jeg kommer til å slå til på tilbudet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har solgt diverse småtterier på Qxl. Litt vanskelig å finne prisen, for de tar en fast pris som er en prosent av utropspris + prosent av salget (mener jeg å huske...hmm, en stund siden jeg gjorde det sist). Men du kan jo se selv på denne siden:

http://my.qxl.no/form/AddObj.asp

Syns det er greit å selge ting på Qxl, særlig litt spesielle ting ikke alle er interessert i, men seff litt skummelt ettersom man ikke vet hvor mye man får (kan eventuelt bruke minstepris). Ellers er det lurt å alltid kreve forskuddsbetaling / sende i oppkrav når du selger på nett :)

Skrevet

Her er prislisten fra QXL. I tillegg kommer prosenter av salgssummen.

NB! Ikke selg med skjult minstepris, for det koster kr 19,-

Jeg gjorde det ved en feiltakelse og tapte masse penger.

Utropspris pris

0,00 - 10,00 kr kr 0,50

10,01 - 100,00 kr kr 1,50

100,01 - 250,00 kr kr 2,00

250,01 - 500,00 kr kr 4,00

500,01 - 2 000,00 kr kr 6,00

2 000,01 kr og høyere kr 9,00

NB! Ble litt spent på hva du tenker å kjøpe nå... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...