penut3 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Har hatt murrende og klemmende smerter de to siste dagene i magen,løpt mase på do(løs i magen)) og hodet har vært festet i ca tre uker nå... kan det være noe på gang.....? Er i uke 37+5... andregangsfødene.. Var ikke sånn som dette forrige gang..
MAMMA1 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg er så og si like langt som deg, og lurer på det samme:-) Var heller ikke slik forr gang med meg..Noen??
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 jeg har det også sann å lurer ille på om noe er på gang....hehe
penut3 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2007 Skulle så gjerne visst noe,holder på å bli sprø alså.....!! Går ikke til jordmor, så vet ikke om det er noe åpning heller...,gjør dere?
MAMMA1 Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Nei, men føler neste det må være litt åpning, pga nedtrykk ol, men det behøver ikke være det.Har faktisk ikke trodd man kunne gå med åpning uker før fødsel, før jeg leste om det her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå