Gå til innhold

Babyen "romsterer" langt nede og det er ømt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagene blir veldig lange for tiden, det er ikke mye jeg får gjort.Går jeg kommer kynnerne som hagl og nedtrykket jeg sliter med blir rett og slett vondt. Det må være hodet som beveger seg lengst der nede i bekkenet fordi det oftest er der jeg kjenner noe..og det er ømt..3 uker til termin, men får virkelig håpe det skjer før..Noen med samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halluu..

bare tre dager igjen her, men det med masse bevegelse, bl.a. romstering i bekkenet (i høna som jeg sier til sambo) kan jeg skrive under på at det virkelig er både vondt og ubehagelig..

etter at jordmor klemte og dyttet litt i dag morges for å sjekke om han ENDELIG var festet - noe han var - så har smertene vært nesten uholdbare.. hun fortalte også at han var laaaaaangt nede i bekkenet, så nå gjenstår det å se når han vil ut.. jordmor ble skikkelig overrasket da jeg fortalte at jeg ikke føler nedpress eller kjenner lite som skal tilsi at han er på vei nedover forruten kynnere.. men da jobber kynnerne effektivt for meg sa hun..

Skrevet

Ja, ¨kjennes ut som det er i høna:-)

Jeg er andregangs, så da behøver ikke babyen feste seg først heller. Er spent på hva jm sier på time i morgen.Takk for svar!

Skrevet

hei jeg har det samme som dere kan ikke huske

jeg har hatt sånn"sprengt høne"ungen ligger visst langt nede.

jeg er så hoven nede også merker det når jeg er på do,

jeg føler jeg bor på doen...

jeg har 3uker igjen men vi(jeg og jordmor)er usikker.

jeg er så klar til å få ut ungen tror han er lang også..

det er den tredje jeg venter og første gutten,kan det være at det er en gutt tru?hva venter dere da??

Skrevet

Ja, på do flyr jeg regelmessig og svært så ofte..

Jeg venter gutt nr tre.. De to andre er derimot store nå, 12 og 13 år så det er en stund siden sist kan en si.. Jeg husker svært lite fra de forrige svangerskapene forruten fødslene og de hyppige kynnerne med begge..

Skrevet

Har kjempe mye nedpress,og der er VONDT.Masse ubahagelige stikkinger.Kynnere og på do hele tiden.Har 6 uker til termin.Kan ikke innbille meg at jeg går ut tiden.Fikk første 3 uker før termin.Jordmor sier han er langt nede i bekkenet.Hadde det ikke slik med jenta.

Skrevet

Hiver meg på her. Det gjør skikkelig vondt til tider. Jm sa at i tillegg til at ungen er langt nede kan smertene komme av at han fører hendene til ansiktet. Suger på totten og sånn :o) Jeg har litt lenger igjen enn dere jeg da, men han festet seg i uke 31 så kanskje jeg får litt før:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...