ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Ikke noe hyggelig nei. Vekstavvik på 35%!! Så det betyr at babyen nå i uke 38 er over 4 kg! Hun mente han var ca 4,3 nå. ca 1 kg over gjennomsnittet De ville ikke gjøre noe mer da, men skulle få komme tilbake om 14 dager og ta en ny sjekk.Spurte om å få bli strippet eller i allefall bli sjekket om jeg var moden, men neida! Da begynte jeg å gråte, for jeg tror ikke jeg klarer å føde ett så stort barn, og gruer meg nok til fødselen som det er. Da fikk pipa en annen låt, så da strippet hun meg og sa at jeg hadde 3 cm åpning. Og fikk plutselig time om en uke hvis noe ikke hadde skjedd for å sette nåler for å sette i gang fødselen. Rart at man må begynne å gråte for å få til ting her i verden! Men har i allefall fått en del kynnere nå, så nå skal jeg sette i gang å vaske å styre. Å pakke bagen min kanskje... Men med min flaks så skjer det vel ingenting....
Regnbuemor til 2 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Uffda.... Rart hva litt tårer kan gjøre ja... Håper virkelig det skjer noe da. Ikke så veldig alright å vite at babyen er så stor! Men de tar ofte feil på sånne estimeringer, så babyen kan være mindre! Og vi er på et vis skapt for å føde de barna våre, så den kommer ut uansett størrelse som regel:) Masse lykke til. Har litt fødestøv igjen fra forrige fødsel, og det skal du få nå: ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Vær så god...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Tuuuuuuusen takk for fødestøvet Regnbuemor76
jadåså Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Bare for å berolige deg litt : jeg fikk ca en uke før termin og han var 4650 og 55 lang . 35 rundt hodet .Det er hodet som stort sett vil være litt avgjørende . Den fødselen jeg hadde var ikke noe vondere enn første og jeg fødte på 3.5 timer fra første ri . Men skal sies at inegn viste hvor stor den villle bli før jeg kom til føden. Så er glad han kom av seg selv i uke flr og ikke 14 dager over for da hadde han sikkert vært over 5 kg kanskje
amilde 11.06 Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg har født en stor gutt på 4600 og 56 cm med hodeomkrets på 40 cm. (det var mitt andre barn) Og det var en drømmefødsel. Fikk han ut på to press. Ønsker deg lykke til. Håper du får en fin fødselsopplevelse.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Uff nå begynner jeg å grue meg skikkelig til UL i morgen (vekstestimering).... Er i 32+ 2 nå, og lå over det grønne på den forrige målinga i uke 30. Hva har dine SF- mål vært på Malin82??
2 prinsesse +? Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 e 32+1 og skal på tilvekstkontroll i morgen,æ vil ikke ha en kjempe beibi ut der nede. har ligget ett godt stykke over kurven siden jul,så vi får se på ultralyd i morgen hva som skjer. har en datter fra før som var 3850 og 50 cm.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2007 *Muffin* : Jeg har ligget over hele tiden da, men målene min er slik Uke 29: 31 cm Uke 33: 32 cm (så da hadde det stagnert litt) Uke 38: 37 cm (og der eksploderte den)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Ok, har bare hatt 2 målinger jeg, men har ligget over på de... Uff gud som jeg gruer meg til i morgen!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2007 Skjønner jeg godt at du gjør. Gruet meg kjempemasse jeg også. Og det endte jo med at jeg knakk sammen på sykehuset også da, men...
Gjest Skrevet 17. april 2007 #11 Skrevet 17. april 2007 Vil bare få ønske deg masse lykke til og håper fødselen starter snart:-) Hva med å ringe en akupunktør og få time så fort som mulig? Har selv født et stort barn og husk at vekten ikke trenger å ha så mye å si. Fett er mykt og sammenklembart. Bøygen med min stor gutt var hodet, så så lenge de ikke sa noe om det, så ville jeg vært optimistisk. Uansett- sender en klem fra meg til deg!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2007 Holder på å vurdere det, naboen driver med akupunktur, så tenkte å kanskje høre med han.. Om jeg tørr hehe
Gjest Skrevet 17. april 2007 #13 Skrevet 17. april 2007 Klart du tør! Vi gravide damer er jo tøffere enn toget! Lykke til!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. april 2007 Hihi, ja sitter sterkt å vurderer det ja Tusen takk
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 17. april 2007 #15 Skrevet 17. april 2007 Uffda, ikke alltid greit. Uansett så skal du vite at barnet vekt ikke har så mye å si for fødselen, de sier faktisk at litt større barn "hjelper" mer til for å komme ut, og at det kan være lettere å føde et barn over 4 kilo enn et under 3.. Fødte selv et barn på 4640 med hodeomkrets på 36,5, og tror ikke størrelsen på barnet hadde noe å si på fødselen.. Lykke til da!!
*We68* Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 jeg vil bare si at jeg ligger godt over streken på malingene, men bebyen ligger - 8% fordi og jeg må inn for den er for liten..."bare 3400" ved fødsel. og målingene kan jo variere hvordan bebyen ligger også da...strekker h*n seg ut så skyves det lengre ut. første barnet jeg fikk målte de ved ul dagen før fødselen at det ble en stooor unge på over 4500g. jeg kan ikke føde så store....syk ble jeg samme natt etter og ut kom han .....3100 og 48 cm dagen etter :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. april 2007 #17 Skrevet 17. april 2007 såpass...ønsker deg lykke til og håper det skjer noe snart.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 17. april 2007 Hadde en del kynnere tidliger i dag, men de har delvis stoppet nå. Så må nok lure gubben til seng å se om det blir noe action da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå