Gå til innhold

Hva var deres sf mål uke 33-34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt er 29 i uke 34imorgen.Men babyen er akkurat passe stor,selv om jeg ligger under streken på sf målet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt var 33 når jeg var 33 uker på vei! :-)

Skrevet

Var på kontroll sist uke og da var jeg 35+3 og SF-målet lå på 34 da...

Det er innenfor den grønne streken, men over den røde. Lå likt forrige sv.sk og fikk en liten baby...

Skrevet

Mitt var 34 i uke 33.Litt stor,men det gjør ikke noe i følge legen min.

Skrevet

Mitt var 32 i uke 31+4, og nå i uke 34 var det 33cm. bare gått opp 1cm på 1mnd. Alle andre mnd har jeg gått opp 3-5cm... hmmm målene flater ut, og det er et tegn på at detnærmer seg... brrrr. gruer meg jeg.

Skrevet

var hos jordmor i dag akkurat 33 uker på vei i dag, da var sf målet 35,

venter stort barn, så det blir spennende å se

Skrevet

sf-mål på 31 idag, uke 34. Har liggi skyhøyt over hele sv.skapet, men de siste to kontrollene (uke 32 og i dag) haar det flata heeelt ut.

Skrevet

I uke 35+3 var mitt mål 33cm. på den røde streken.

Skrevet

31,5 cm etter 32,5 uke. Ligger over streken, men innenfor det grønne feltet. Magen er "svær"! Men så er jeg andregangs også, da.

Skrevet

mitt var 34,4 i uke 34, har alltid lagt høgt på sf målingane med alle, men er liten av vekst:) babyene mine har vert 3400 (jente ) og 3800 (gutt) ved fødsel, blir spennende å se denne gang

Skrevet

Mitt sf mål i uke 34 var 29,5. Hadde bare vokst 0,5 cm på 2 uker. Jm sa det var greit iom hodet festet seg i uke 31 og da var det normalt at det flatet ut. Jeg er dog litt bekymret. Skal på kontroll igjen i uke 36 og er økningen like dårlig ber jeg nok om en ekstra sjekk på sykehuset. Men han er i full aktivitet da så det er nok greit :o)

Skrevet

Var til kontroll i går og da var det på 35,5 cm i følge legen, men han satte vist krysset på 33 likevel? Jaja, samme det, jeg vet at jeg pleier å ha store SF-mål og at for meg er det normalt :-)

Skrevet

Har ligget noen ruter over det grønne feltet, men det har heldigvis flatet ut nå. 33+0 (i går) hadde jeg 32 cm

Skrevet

Jeg hadde 33 i uke 34+6.

Skrevet

31 i uke 33. Babyen er estimert til å bli ca. 16% større enn normalen.

Skrevet

mitt har fulgt ukene hele veien, så på kontroll i uke 34 var jeg 34 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...