Gå til innhold

Jenta mi har 125 slag i min..Lite??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmora idag. Hun spurt om jeg var sikker på at det va en jente!

Jeg sa jeg hadde vært på 3D ul, og da var de bombesikker..

Syns bare det var lavt til å være våken...hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt mellom 120-180 er normalt, så den lille jenta di har det nok helt fint.... hvor langt er du på vei da.... jeg er 26uker å 135 slag i min

Skrevet

Det med hjerteslag og kjønn er jo bare en myte da, så det betyr jo ingenting...det er vel normalt med alt som er over 120....? Så lenge ikke jm sa noe om at det var altfor lavt så er det vel ok. Jenta min har noe lunde samme hjertelyd som storebror - ligget på rundt 140.

Skrevet

Å hun hadde sikkert sovet en stund =) alt over 110-120 er heeeelt normalt. Og dette med at jenter skal ha raskere slag enn gutter er bare statisktisk, ikke noe å gå utfra, det burde jordmora di vite..

Skrevet

Ja, jeg ble bare så paff da hun sa det... Akkurat som hun var misunnelig for at det var en jente siden hun etterpå sa:

Jeg skulle ønske jeg og skulle få en jente...Jeg har bare 4 gutter jeg!! sykt.

Skrevet

Virker lite opplyst hun der jm din, må jeg si....

Skrevet

Hjertelyden synker jo vanligvis litt mot slutten også da - i og med at babyen blir større og får mindre plass til å være aktiv. Husker det tydelig da jeg ventet gutten min - hjertelyden ble lavere på slutten enn den hadde vært tidligere.

Skrevet

Ja, sier ikke annet...:(

Engster meg bare litt siden den skal synke på slutten. Sist gang lå den på 138, og før der 142. Syns bare det går nedover...:(

Skrevet

Hun hadde vel bare en rolig periode da - er jo slett ikke sikkert at den ligger der neste gang. Bekymrer du deg ville jeg tatt meg en tur til legen og fått målt...selv om alt sikkert er fin-fint:o)

Skrevet

Kanskje jeg skulle gjøre det...:)

Tusen takk,RutIetutt*stormagapus*26.07.07:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...