Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg kjøpte den fordi jeg tenkte jeg absolutt må prøve..men det er noe søl synes jeg, og den lukter veldig. Dessuten orker jeg ikke "massere" den inn så lenge. Gjør det på kvelden, og føler meg "klissete" nedentil etterpå. Hvor lenge skal man massere den inne, noen som vet?Sto ikke noe på den om det..
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 ja æsj har prøvd den.. Lukter helt forferdelig.. jeg veit ikke hvor lenge man skal massere men... Ville heller kjøpt jordnøttolje på apoteket.. det gjorde jeg og den lukter ikke noe... dessuten trekker den inn i huden.. gjorde det på meg i alle fall...
Trillet Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 jeg har åsså prøvd den.. synes åsså det er ganske klissete og ekkelt og føler at det jeg har olje overalt der nede.. Pluss at jeg synes at jeg får økt kle nedentil av den om morgenen hvis jeg har tatt den på kvelden før.. så nå bruker jeg den bare på magen så får jeg heller revne litt der nede.. er jo snart ferdig uansett. for sent å begynne med noe nå!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Ja, mulig den hjelper mest på "psyken" uansett. Under første fødsel revnet jeg nesten ikke, og brukte ingenting på forhånd, dvs det kan gå bra uten revning for det..lykke til.
lindapia22 *har født* 31.05.07 Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Jeg har kjøpt hvetekim olje, den skal visst være den eneste som har dokumentert effekt leste jeg i et innlegg her på bim for en uke siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå