Gå til innhold

Hvor fort går man egentlig fram???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært singel i 5 mnd, har jeg møtt en på nettby. Vi har hatt jevnlig kontakt i 6 uker via msn og mlder. I helga snakka vi sammen på tlf for første gang, og i går traff vi hverandre for første gang. (Han kom hjem hit). Vi satt og prata bare..Og ga hverandre en goood avskjedsklem.:)

Begge to er veldig tiltrukket av hverandre, men har jo bare møttes en gang in real life liksom..(Han kommer igjen i kveld).

Han har en datter som han har 50/50, og jeg har to små...

Jeg er skeptisk....Redd for å binde meg...

Samtidig har jeg veldig lyst til å bare ligge i armene hans..Og vet han har lyst til det også, men han er jo fortsatt en "fremmed", så det er vel "forbudt" enda det...

Hvor fort går man fram egentlig??

Jeg har veldig lyst til å rote med ham (ikke sex), men vet ikke om vi er istand til å bli noe mer..ihvertfall ikke enda...Bør man vite det før man roter?

Hvor fort ville dre gått fram her....

Jeg har et 7 år gammelt forhold bak meg, og er ganske ung, så dette er nytt, spennende, skummelt og alt på en gang...

Jeg har også litt psykiske problemer..Går på antidepr, til psyoklog osv..Er redd han ikke vil godta den siden av meg...Vil ikke fortelle det så tidlig, men jeg føler jeg holder ham "litt for narr" ved å ikke si noe også....

Når er det greit å fortelle litt om det..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rot i vei, ikke farlig det. og det med psykiske problemr forteller man jo først når man er trygge på hver andre, og dere er jo i bli kjent fasen ennå. har selv samme problemene, og jeg fortalte det ikke da jeg datet en kar tidligere i år. vi rotet også i noen uker, men så fant jeg ut at jeg ikke var klar eller forelsket.. så da avsluttet jeg det før han traff snella mi :)

lykke til uansett hva du velger å gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...