Gå til innhold

Jeg er så sint på meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde time hos manuel terapaut i dag kl 12, og hvem tror dere ikke kom på nå at jeg hadde den timen? Jo det var meg.... 2 timer for sent...

At det går ann. Jeg føler at jeg går i et vakum for tiden. Jeg har igjen 6 1/2 uke til termin og er SÅ lei akkurat nå. Ammetåka kom tidlig eller no, for jeg har teflon hjerne og finnes ikke konsentrert. Bare går rundt i min egen lille verden. Det er så slitsomt.

Er det flere her som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Har blitt helt elendig på klokkeslett og datoer, de sier meg ingenting lenger. Klarer ikke å gjør en ting ferdig, for så å ta neste - nei, jeg må sjonglere alle tingene samtidig. Tor det kan være fordi jeg er redd for å glemme å gjøre de andre tingene, og det stemmer jo ofte. :)

Var hos jordmor i går og hun kunne bekrefte at det å være distré var helt normalt...

Bare føler at jeg har blitt mindre intelligent eller noe i det siste, alt sitter så langt inne, hehe.

Skrevet

Jepp! Kan skrive under på det.

Alle avtaler og ting jeg bør huske skrives i kalenderen på mobilen. Den plinger med påminnelser i hytt og pine. Sambo gjør narr av meg, men den er min hjerne for tiden :-)

Skrevet

Jeg hadde skrevet det opp jeg også. Men kanskje jeg må ha på pling også.. Det hjelper tydeligvis ikke bare å skrive det opp. for da glemmer jeg at jeg har skrevet det opp ... Håpløst!! Men godt å høre at det ikke bare er meg...

Skrevet

:-) Bruk plingen du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...