Bebbies i magen Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg hadde time hos manuel terapaut i dag kl 12, og hvem tror dere ikke kom på nå at jeg hadde den timen? Jo det var meg.... 2 timer for sent... At det går ann. Jeg føler at jeg går i et vakum for tiden. Jeg har igjen 6 1/2 uke til termin og er SÅ lei akkurat nå. Ammetåka kom tidlig eller no, for jeg har teflon hjerne og finnes ikke konsentrert. Bare går rundt i min egen lille verden. Det er så slitsomt. Er det flere her som har det sånn?
flashdancepants Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jepp! Har blitt helt elendig på klokkeslett og datoer, de sier meg ingenting lenger. Klarer ikke å gjør en ting ferdig, for så å ta neste - nei, jeg må sjonglere alle tingene samtidig. Tor det kan være fordi jeg er redd for å glemme å gjøre de andre tingene, og det stemmer jo ofte. Var hos jordmor i går og hun kunne bekrefte at det å være distré var helt normalt... Bare føler at jeg har blitt mindre intelligent eller noe i det siste, alt sitter så langt inne, hehe.
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jepp! Kan skrive under på det. Alle avtaler og ting jeg bør huske skrives i kalenderen på mobilen. Den plinger med påminnelser i hytt og pine. Sambo gjør narr av meg, men den er min hjerne for tiden :-)
Bebbies i magen Skrevet 17. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2007 Jeg hadde skrevet det opp jeg også. Men kanskje jeg må ha på pling også.. Det hjelper tydeligvis ikke bare å skrive det opp. for da glemmer jeg at jeg har skrevet det opp ... Håpløst!! Men godt å høre at det ikke bare er meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå