Marianne :-) Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Datteren min på litt over 2 år er hysterisk hvis jeg prøer å klippe neglene hennes på hender og føtter. Noen som har tips til hvordan jeg kan få dette til??
Jea/Emi Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg har en datter på 3 1\2 år. Kjenner veldig godt igjen situasjonen. Har hatt dette problemet med henne siden hun var liten.Har som regel måtte holde henne fast for å få klipt(neglene må jo klippes, særlig på føttene) Noen ganger har det fungert med belønning. Hun har heldigvis begynt å bli bedre på dette nå,så hendene går greit.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Klipp mens ho sover! Eller så kan du prøve med trusler,feks true med å slå av Tv'n (når hun ser Barne-Tv), tappe ut badevanet (når hun koser seg i badekaret),osv.... hvis du ikke får klippet neglene hennes...
*jaja* Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Er ikke helt enig i den med truslene jeg da. Da er det bedre med belønningssystem hvis det kan fungere. Kanskje litt for liten ennå da men? Uansett så har vi hatt samme problemet her i mange år. Hendene går greit, men tærne er et strev hver gang. Blitt litt bedre i det siste, så du får bare håpe at det bedrer seg. Dessverre ingen særlige tips fra meg bare medfølelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå