Gå til innhold

Vil noen se??


En i himmelen og Ei i fanget=)

Anbefalte innlegg

Lørdag 3 Mars, var den verset dagen en mamma og en pappa kan oppleve.

 

Vi mistet vår dyrebare sønn, så brått så uventet.

Han ville blitt 6 mnd om han hadde fått 4 dager til av livet, men det fikk han desverre ikke!

Jeg hører sikkert ikke inne under barnimagen, men siden de ikke har noen slike sider på dinbaby, tenkte jeg at jeg lunne gå hit en tur=)

 

Det jeg ville, var egentlig om dere ville se minnesiden hans??

Jeg startet på siden ca en uke før han døde, men gjorde den ferdig fordi...

Vil så gjerne vise alle for en skjønn gutt han var=)

 

Hvis noen tar turen innom, skriv gjerne igjen en hilsen i gjesteboken hans!

 

klem fra nuskeliten-nuskestor.piczo.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Og tror heller ikke noe jeg kan si som kan hjelpe. Kristian var er nydelig gutt med glimt i øyet. Sitter å gråter når jeg leser det dere har opplevd. Det må gjøre så vondt. Jeg håper dere har det bra. Kommer nok ikke til å glemme kristian selvom jeg ikke har truffet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønte at det var nuskeliten-nuskestor.piczo.com...

 

Så utrolig trist, men for et søtt barn dere hadde!

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik en vakker gutt! Vet ikke hvordan jeg skal velge mine ord for å vise min medfølelse, vet bare at dere har opplevd alle foreldres største mareritt. Ta godt vare på alle de gode minnen. Minnesiden er utrolig flott! Sender min dypeste medfølelse og varmest tanker.

 

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig nydelig gutt! og ei kjempefin sida du hadde laga til han..kom noen tåra når æ leste alt du hadde skrevet, så nydelig og så trist samtidig...

sende masse varme tanka til dåkker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, dere har min dypeste medfølelse.

Har sett på minnesiden til deres kjære sønn og det som slår meg er at det lyser gjemmom hvor glade dere er i han og hvor godt og opplevelsesrikt liv dere gav ham.

Lykke til videre og husk at vi er mange som føler med dere og tenker på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Kjære mammaen til Kristian,

for en vakker gutt! Og så heldige dere er som iallfall fikk seks måneder sammen med gutten deres. Selv om dere selvsagt skulle hatt hele livet. Men nå rakk dere å bli kjent med ham, dere rakk å se personligheten hans, smilene, antydningen til begynnende fantestreker :-)

En herlig liten gutt.

Dere har laget et vakkert siste hvilested, jeg håper dere finner trøst i sorgen når dere går dit. Så ufattelig sterkt å lese hva osm skjedde under begravelsen og hvordan du selv bar kista.

Jeg tenner lys for Kristian i kveld, og håper dere finenr styrke til å gå videre.

Gode hilsner fra en annen mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

For en nydelig gutt. Sitter å gråter og gråter her. Det var veldig trist å lese om det dere har opplevd og gått igjennom. Dere har min dypeste medfølelse. For en fin minneside du har laget til han. Den var bare så rørende. Vet ikke hva mer jeg skal si...Sov godt lille engel

 

Stor klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på siden du laget til gutten din,å den hvar nydelig:)

Jeg vet hva det vil si å miste babyen sin,for jeg mistet lille pia mi mens hun hvar i magen min ( krybbedød i mors liv sier de ).

Det å oppleve at sitt eget lille barn dør, er det verste som noen kan oppleve mener jeg.

Mange tenker at, "det er jo bra at det skjedde når jeg bare hvar 5 1/2 mnd på vei,det hadde vært verre om babyen hvar 1 år eller noe"

Der er jeg totalt uenig i,skulle ønske jeg hadde hatt mere tid med henne..at jeg hadde rukket å se smilet hennes, å føle varmen fra kroppen hennes,kjenne at hun holdt fingrene mine så hardt som mulig,å høre skrikene hennes,vise henne fram til alle siden jeg er så utrolig stolt av jenta mi,amme henne å føle den nerheten og høre henne si "mamma"..for alt dette og mere hvar jo det jeg så for meg da jeg forberedet meg til å få henne.

 

Det jeg fikk i stedet for hvar en livløs kropp å holde,lukte,nusse og kose med.

Rart hvor fort ting kan forandrer seg fra en dag til en annen.

 

Jeg misunner alle som har barna sine, å tenker alltid "hvorfor skulle ikke jeg få?"

 

Kanskje du ikke føler jeg kan sammenligne smerten min med din,siden din døde av en alder på nesten 6 mnd...det eneste som er annerledels er at dere har alle de fine minnene om Kristian da han hvar i livet utenfor magen.

Min kjærlighet for mitt barn er noe jeg ALDRI i mitt liv har følt før,og tenk....tenk at den største lærdomme i livet mitt skulle jeg få av at mitt eget barn døde.. Tøff lærdom!

 

Føler du det slik?

 

Jeg vil bare si at jeg føler masse med dere, dette er ikke noe som forsvinner, men noe som man lærer seg å leve med.

 

Det er nå 3mnd og 9 dager siden beibin min ble fødd ( 06.05.07)

Sharlis Alexandra heter hun foresten:)

 

Vet ikke hvorfor jeg skrev alt dette nå, men alt bare kom...har ikke hatt noen å snakke med som har gådd igjennom eller går igjennom det samme.

 

Ønsker dere lykke til, og igjen føler masse med dere.

Kondolere!

 

Mamma'n til Sharlis Alexandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er helt tom for ord...bare gråter...håper dere finner styrke i kristians minne til å leve videre. og ikke minst hverandre...gutten deres er helt herlig...og han kunne ikke hatt en bedre mamma enn deg.... "tenker på dere" stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Sitter med tårer i øynene nå.. Utrolig fin hjemmeside! Han virket som en herlig gutt! Nydelig var han også.. Helt forferdelig å lese hvordan dere ble behandlet.

Det virker på meg som at dere fikk tatt skikkelig farvel med han. Jeg er ikke kristen, men er sikker på at det var Kristian som ga deg styrken, noe du sikkert føler selv også:) Håper at det går bedre med dere, og at dere har krefter, styrke og lyst til å komme dere videre!

Ingen skulle måtte gjennomgå å miste sitt barn. Selvom dere har det tøft, har jeg tro på at dere vil klare dere bra! Dere har vist en fin måte å takle dette på. Kristian er en heldig gutt som har så fine foreldre som dere:) Lett å se at dere elsket han, og med det smilet han hadde var det tydelig at han var fornøyd!

 

Tusen takk for at dere delte historien deres med oss.

Det er lett å bli helt "ødelagt" av en slik opplevelse. Fint at dere trekker frem hvordan det var å ha han hos dere, hvordan han var og hvor glad dere er i han. Å være takknemmelig for den tiden dere har hatt sammen, er utrolig viktig i en sorgprosess, men ikke alltid like enkelt..

 

Mine tanker går til dere.. Stå på videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nydelig side av et nydelig barn...

Jeg er tom innvendig...tårene slutter ikke å renne...

All verdens medfølelse til dere...håper dere kan holde sammen i sorgen og dele de gode minnene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg klarer bare ikke å slutte ¨å gråte. Nydelig side og nydelige dikt. Håper dere tar vare på hverandre.

Varm klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

jeg har nå vært inne på siden din, skulle skrive i gjesteboken men det gikk desverre ikke. jeg har aldri opplevd det du har gått igjenom men skjønner at du har hatt det utrolig vaskelig. å miste et barn må være det verste som kan skje og værtfall når barnet bare er 5mnd. mine tanker går spessielt til deg og pappaen men også til resten av familien. jeg kan ikke forestille meg hvordan det hadde vært om jeg mistet min datter på 10mnd. venter et barn til i februar, håper alt går bra.

 

Ønsker deg og dine lykke til videre i livet, tenk på alle de gode minnene du har med kristian:) han er en hel skjønn gutt det er han virkelig og han lever i hjertet ditt. han ser ned på deg og passer på at mammaen og pappaen sin har et bra....

 

ønsker dere alt godt:)

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vet ikke om du kommer til å lese dette siden det er så lenge siden du skrev innlegget, men jeg må bare få sagt hvor fantastisk nydelig sønnen din var/er! Jeg kan ikke i mine villeste fantasier forestille meg hvordan det må ha vært for dere å miste noe så dyrebart. Klumpen i halsen ble enda større da jeg så hvor mye sønnen din liknet på min sønn...

 

Håper inderlig at det går litt bedre med dere nå, men en slik sorg går aldri helt bort. Jeg skal tenke på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...