Gå til innhold

Kræsjer dere magen borti alt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå den siste uken har tydeligvis magen vokst for nå kræsjer jeg borti alt som er... Det går for det meste i at jeg feilberegner hvor magen er når jeg skal lukke igjen kjøleskapdør eller en annen form for dør.

Til frokost klarte jeg å kræsje hele 6 ganger på 15 min, mens jeg skulle lage maten og rydde bort etterpå.

Slitsomt, og så er det enda igjen 4 uker, hehe.... kommer til å få en blå mage før fødsel.... =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ca 8 uker igjen, og har opplevd det samme de siste dagene. Folk sier til meg ar nå har magen stagnert litt,men jeg har følelsen av å ha vokst i det siste, nettopp fordi jeg dulter borti alt... Jaja, det er vel sånt man må regne med... :)

Skrevet

Hehe jeg gjør det. Er så vant til at jeg bare kan si "unnskyld" også snike meg forbi folk når det er masse mennesker, vel, DET går ikke lenger! Også når jeg skal ut av bilen, det er forsåvidt greit, men så er det det å komme seg mellom speilene på de parkerte bilene, haha der feilberegner jeg alltid, så hender jeg har sånn støv/skittmerker etter bilspeil på magen!

Skrevet

ja spesielt dører og sånn:) også tror jeg at jeg kan snike meg mellom alt så lenge jeg går sidelengs...men..ehhh nei!!

Skrevet

JA! Det samme med når jeg har spist... Da er det som regel en matrest eller en fettflekk eller to.... PÅ MAGEN!!! ;))))))))))

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg da... =))

Syntes ikke jeg dulta borti så mye sist gang, men jeg får vel bare tåle det... kræsjer med sambo også flere ganger hehe....

Skrevet

He he...

Rart at en skal dulte borti alt med magen.

Må ha fått gullfiskhukommelse med den sæden.

Jeg glemmer at det følger med en stor mage under graviditeten. Når jeg sylfidisk skal snike meg forbi "trange" åpninger, forbi folk eller lukke en kjøleskapsdør så butter det imot!!

RART!

Skrevet

Ja det har akkurat gått opp for meg at jeg er mye breiere fra siden en forfra. (-;

Og hver gang jeg skal sette meg inn til middagsbordet så står det å skjelver i 1 min etterpå, må liksom dulte borti det.

Skrevet

Jepp, hele tiden. Også skal jeg snike meg mellom folk og liksom trekker magen inn slik jeg gjorde før jeg ble gravid. Haha, ser sikkert smart ut ja :)

Skrevet

Stakkars tre-åringen min skaller borti magen hele tiden. Både han og jeg glemmer at magen er "litt" større enn vanlig. Godt magen er myk, hvis ikke hadde han konstant hatt blåmerker i panna.

Skrevet

he he..er så sinnsykt kukt å lese alle innleggene. det er jo så sant også at man glemmer rett å slett at man har fått en mage som ikke kan trekkes inn eller flytte på :) særlig på trening så dulter jeg borti de fleste apparatene fordi jeg tror det liksom bare er å smette igjennom men der tar man blodig feil ja :) gleder meg til å bli ferdig men har hele 28 dager igjen og det virker som det dobbelte. lykke til alle :)

Skrevet

ha, ha, ha.... Jeg også. Dulter borti alt og alle. Og har jo alltid noe "medbrakt" mat på magen da, flaut... Senest i går skulle jeg snike meg forbi en pall med varer i butikken. Jeg satt meg fast. Vi lo så vi gråt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...