Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Minsten liker det veldig godt, og til lunsj får han først grøt(som han ikke liker og spiser maks 2 t-skjeer), og så puree etterpå. det spiser han ganske mye av. Ok tror dere?
Tita&Tage Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg gir solskinnspure eller annen frukt som lunsj. Ikke noe annet i tillegg. Men vurderer å snart gi litt brød sammen med. Hun blir 10 måneder nå. Ellers gir jeg tre andre måltid i løpet av dagen i tillegg til amming. Helsesøster sa det hørtes kjempfint ut å gi bare frukt til lunsj.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 hva med å blande inn fruktpureen i grøten? her vil han ikke ha maisgrøt som vi gir, uten at det er litt frukt oppi.. da går det ned på høykant..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Prøv å gi det samtidig, kanskje han spiser mer grøt da? Tror ikke jeg ville regnet solskinnspure som et selvstendig måltid,det er jo bare frukt. Men veldig viktig med c-vitamin sammen med grøten:-)
ScaryMama Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg gir bare frukt som selvstendig måltid. Han du prøvd det glasset som heter frukt og ris fra småfolk? Den smaker gankse likt solskinnspureen men har ris og yoghurt opp i så den metter mer.
silhah og emilie Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 jeg blander bestandig pure i grøten jeg og da går det ned på høykant;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå