Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Snodig.. kjøpte sviskepure i sverige og den kunne stå en uke med lokk i kjøleskap.. Den norske kan bare stå fem dager.. noen kan bare stå to.. merkelig..
Mamman til Brage, f: 22.11.06 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Det er kanskje ikke samme innholdsstoffer da? Pureen må jo konserveres med noe hvis den skal være holdbar over lang tid, og ulike konserveringsmidler (og ulike mengder av dem) kan gjøre at holdbarheten blir forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå