hypersusmor Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg klarer i hvert fall ikke å holde fokus på frukt og grønt når det er påskemaripan til halv pris i butikkhyllene. Det finnes ingen ting som er bedre enn marsipan, det finnes ingen ting som er bedre enn marsipan, det finnes ingen ting som er bedre enn marsipan, det finnes ingen ting som er bedre enn marsipan, bortsett fra is...
Reveenka Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Og den beste marsipanen er kolibripølsene - de som er gule inni og har sjokoladetrekk med strøssel utenpå ......................mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 la deg friste du*S* har vært helt hekta på marsipan sidne jeg fødte,har aldri vært så veldig glad i det,men nå,nei,nå må jeg bare se en annen vei.
Babyonboard ;-) Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Ja de kolibri greien er best!!! ....................................................... ..............................is????..................................................................................*tenker*...................................*reiser seg og går på kjøkkenet og henter is i fryseren*...................................................... ..................................................................*NAM* Pølsa skal ha sitt ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Det er alltid plass til en som liker marsipan........................eller var det en som bruker Lano? Skit samme, Marsipan er diggdiggdiggdiggdiggdiggdigg;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Is derimot er jeg ikke så overvettes glad i................gudskjelov så var det NOE jeg ikke digget da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå