Gå til innhold

En ting til fra meg, ang badestampen i stellekommode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er nå 7 kg og 64 cm, 2 måneder gammel. Jeg føler at det begynner å bli vanskelig å bade han i baljen som er i stellekommoden. Noen som har noen tips??? Han holder jo ikke hodet selv enda, så vet ikke helt hva som er best å gjøre jeg..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi brukte å ta han med i dursjen når vi dursja.. men huske ikke helt hvor gammel han va da vi bare la han på golve inne i dursjen å dursja han! det like han kjempe godt!!! nu hyle han å flire han vær gang.!!! he he!!!

vi hadde å en sånn balje i stellekomoden men han nesten ikke brukt den.. den blei fort liten..

men man kan jo kjøpe større da!!

Skrevet

De bli fort små de badekara, ja! Sluttet å bruke den da tulla var 4mnd. Har dere vanlig badekar? Vi bruker en slik babybadestøtte (brukte den i det lille karet også) og så bader hun i det store karet. Hvis ikke tror jeg de løse babybaljene er noe større. Ellers er det jo mulig å legge babyen i en slik støtte i dusjen. Da kan du spyle han mens han ligger stødig.

Skrevet

Okei, men hvor får man kjøpt sånn støtte da? Vet ikke om jeg har sett det noen gang... Noen plass på nettet kanskje?

Skrevet

De fleste utstyrsbutikker til baby har de. Er også en del stamper som har dette integrert. Ungen ligger i ca 30grader helling, med en støtte mellom bena og under armene.Ligger veldig stødig i den. Selve støtten festes med sugekopper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...