Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 kall meg gjerne dum..... men jeg sitter å kikker litt rundt (tett intill++) leiter etter en bæreslynge oppskrift som jeg skjønner no av.............. jeg må vist ha det inn med t-skje........... huff... noen som har noe veeeldig detaljert til en dummskalle som meg???????????
grå :) Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 spør inne på ammedebatten. der er det folk som bruker slynge
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 http://blogg.hobbyboden.com/jinx/index.php Her er ei som kan hjelpe deg med Mai tai om du vil ha det. Ellers har eg lite å hjelpe med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå