tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 hvordan er formen deres? begynner det å synes på dere? eneste som syns på meg er KVISER... eeer så leiii..
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Hei, hei, jeg har termin 28.10.07, formen min er egentlig veldig bra, og det har det vært fra dag 1, så skal ikke klage, men jeg sliter også med kviser.. Spesielt i ansiktet, æhhh, noe dritt... Ellers så har jeg fått en liten kul på magen nå, som bare skal bli større og større :-) Min første da! Også skal jeg på UL i dag, 12+5 :-) Du da?
pilutt1 Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Heisann! Termin 28 oktober her. Formen er stigende,og godt er det. Har ikke all verden av krefter,men kvalmen er så å si over, og det er veldig godt! Kjenner at det er noe inni der nå ja,tror faktisk jeg har kjent bevegelse også,tidlig,men er andregangs. Kjenner livmora er et sted rett under navlen nå. Det er virkelig en spennende tid vi har i møte,og samtidig er det VÅR!! Ønsker deg lykke til,håper kvisene gir seg da...
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 17. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2007 mm..kviser i ansiktet..har kjøpt et produkt, men huden min har tydeligvis blitt ganske sensitiv nå, så den blir bare verre av å bruke noe mot disse jævelene..får bare dekke dem til så best man kan.. jeg var ganske så dårlig fram til uke 9, etter det har jeg bare slitt med dårlig matlyst. spiser knekkebrød! jeg har vært på to UL'er pga blødning, så jeg har sett den lille og hørt hjertelyden. så nå skjer det ikke noe før den ordinære UL i slutten av mai. leeenge å vente hi hi jeg er 12+6 idag min første også
♥lurelure♥ Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Hei! Jeg var sikker på termin den 26 okt. Legen og første ul sa 28 okt etter deres standard beregning. Var på ul i går, 12+5:) Da sa han at han kunne se termin var 26 okt, så jeg hadde rett:) Jeg har og vært dårlig og fått kviser... håper det bedrer seg snart!!!! Nå er neste legetime torsdag (skulle komme og få høre på hjertet) og så er det vel UL den 25 mai....
Mor til en stor og en liten Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Har også termin 28.10, men er 12+4 idag. Formen min er også stigende, men jeg blir helt utslått om jeg en natt sover dårlig eller har en slitsom dag. Da er jeg ikke mye menneske hele dagen. Har heldigvis en veldig forståelsesfull samboer som stiller opp når det trengs :-) Kjenner også livmoren litt under navlen, så nå går jeg bare å kjenner etter bevegelser. Kjente 3 dunk i går kveld etter jeg la meg, men er litt usikker på om det var babyen..... Gleder megtil det blir fullt liv inni her!! Kviser!!! HUFF!!!! Følem meg nesten som en fjortis for tiden ;-) Masse kviser på ryggen og rundt haken. Ikke mye gøy det, nei.... Men det positive med svangerskapet er at jeg får så flotte negler :-D De blir sterke og lange og brekker ikke. Hadde det slik med førstemann også. Normalt fliser de seg og tåler ingenting. Nå har det også kommet en kul på min mage som ikke lar seg bortforklare. Morsomt!!! Har måttet investere i mammabukser da jeg ikke får igjen mine vanlige bukser, men det gjør ingenting :-) Og igår fikk jeg vite at min lillesøster, som fikk en gutt i oktober ifjor, er gravid igjen med termin i desember. Kjempemorsomt :-) Så nå blir jeg tobarnsmor og tobarnstante på 2 mnd :-D
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 17. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2007 nei disse kreftene har forsvunnet..får nesten blodsmak i munnen av å gå opp en trapp ha ha og alt jeg gjør, må jeg gjøre i litt slow-motion.. jeg tør nesten ikke kjenne på magen min jeg..redd for å skade den lille inni der hi hi.... ahh..ja det er så deilig med vår!!!!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 17. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2007 da er vi likt vi da;) min termin endra seg fra den ene UL til den andre..men tror den siste ble 28.okt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå