Gå til innhold

Hjelp kva gjer eg no???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok av meg gifteringen i går og ringen eg fekk i morgengave.Begynner å bli litt hoven i fingrane så eg tenkte eg sku ta dei av før dei satt fast.

Men no er dei vekk, eg husker ikkje kor eg har lagt dei eller kor tid eg gjorde da:( Uff tør ikkje sei da te mannen, har jo leita overalt og, fleire som er veldig distre for tida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:)))

Huffda...ikke bra. Jeg har tatt av ringen min oxo, men plasserte den heldigvis trygt i en eske i skapet på badet... Du får vel bare fortsette å lete...si det til mannen din -er sikker på at han hjelper deg! De kan jo ikke bare "forsvinne" heller:)

Skrevet

Siden det ser ut som om du har barn fra før ville jeg lett høyt, på alle hyller og oppå skap. Gjerne ved vaskene i huset. Eventuelt kan du jo spørre barna før mannen, kanskje har de vært behjelpelige med gjemmestedet....

Skrevet

Jeg måtte gå av trikken, ta den 4 stopper tilbake, klatre alle trappene opp til 4 etasje og inn i leiligheten for å lete etter forlovelsesringen min. Skikkelig frustrerende. Har du lett i alle bukselummer og vesker?

Skrevet

Har lett overalt, til og med i bosset på badet:)Ringte mannen og,tenkte kanskje han hadde sett dei men det hadde han ikkje. Skal høre med barna når dei kommer fra skulen. Ligger sikkert ein veldig lur plass,men er jo livredd for at dei er vekke. Får prøve å leite på sånne plasser som du ikkje trur dei er:)

er så typisk meg dette. pleier som regel å vera nøkkler eller lommebok, så mannen er vant med det uheldigvis he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...