Gå til innhold

Urolig bein......!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Har så vanvittig urolige bein. Føler at det er en maurtue i hver av leggene mine. Spesielt når jeg legger meg så tar det helt av, og det blir problematisk å falle i søvn.

Har begynt å ta magnesium-tilskudd, skal visst hjelpe. I tillegg går jeg mye for blodsirkulasjonens del samt bruker støttestrømper de dagene beina skal være mye nedovervent.

Tøyer og tøyer før jeg legger meg.

Andre som har gode råd og tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøpes disse støttestrømpene og hvordan ser de ut?

Skrevet

Hei!

Gå en liten tur et par timer før du legger deg og tøy musklene i beina litt ut når du kommer hjem. I tillegg er det kjempefint å ta et lite fortbad, der du smører/masserer føttene etterpå, dette gjør du rett før du legger deg. Dette har i alle fall hjulpet meg!

Skrevet

Har hørt at akupunktur kan hjelpe, men vet ikke hvor raskt du kan regne med å merke resultater - trenger nok noen behandlinger.

Ring til en akupunktør og hør :)

Skrevet

Du kjøper støtte strømper på apoteket. De finnes i ulike farger og varianter. Det er vel mest vanlig å bruke de som går opp til kne høyde. Ikke så veldig lekkert men ingen som ser dem...

Skrevet

Jeg anbefaler støttestrømper (fra apoteket), magnesium og akupunktur :-)

Prøv deg frem. Jeg er sjeldent plaget etter å ha brukt dette :-)

Skrevet

Takker for gode råd :-)

Skal begynne på med fødselsforberende akupunktur om et par uker. Så får holde ut til da.... Men, skal prøve det med fotbad og fotmassasje samt øke dosen på magnesiumtilskudd fra 1-2 kapsler.

I dag er det 7 uker til termin. Gleder meg til å se og holde den lille. Må si, at det er utrolig herlig å være gravid også. Urolige bein gjør det absolutt ikke til noe negativt å være gravid!

Lykke til jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...