TM2006 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Noen som har mannen offshore? Hvordan gjorde dere det med pappaperm? Tok han ut 6 uker i tillegg til "den faste" tiden hjemme eller innbakt i hjemmetiden?
Mammen_te_Hallvard Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 jepp eg har offshore mann:) når lisje vennen blei født var han heime...valgte og ta ein heime tur da.slik at me var sikre på at han var heime rundt fødselen. men han reiste ut når Hallvard var 2 veke...d var hardt d...m alt går jo som sakt. han har no hatt dei to siste i påska(litt sleipt da) m sidan han skulle ut då, og eg helst ville at han skulle vere heime hjå oss blei han d. i hans firma har dei rett på 2 periodar heime. alså 4 veker. så han kunna hatt 3 mnd heime på rappen..m me valgte og dele d opp litt. når neste mann er i kjømda blir d 3 mnd på rappen...for då sattar eg på at han er heime rundt fødselen.... min jobbar 2/4 korleis synst du det er og vere heime med ansvart på ungen(ane)? eg synst d går grett..borsett frå at hallvard har funne ut at d er kjekkast å vere sjuk når pappa er borte....*sukk* såklart savnar eg han og dele livets goder med, d det er oxo godt å vere berre meg...hehe er veldi opptatt av og prate me hallvard om at pappa er på sjøen og kjem heim snart. vi ser dagleg på bilde av han og dei snakkar på telefon kvar dag:) gutten lyser opp når han høyrer stemma te mannen!
manonym Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Hei! Mannen min reiser på båt og er 4 uker på 4 uker av. Vi har valgt å ta pappapermen når han er hjemme på fri. altså ta 3 uker i en friperiode og 3 uker en annen gang.
lassie Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Mannen min jobber også offshore, 2/4....har lurt litt på det samme, hvilke ordninger som gjelder for pappaperm. Dette kommer nok sikkert an på hvilket firma de jobber i. Men vi har tenkt å gjøre det slik at han tar ut permisjonen i fri når han egentli skulle ha jobbet, og ikke i friperioden. Men er usikker på hvor lang permisjon han får, om det er en tur eller om det er mer... Andre som har erfaringer med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå