Felix&Lurifax Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 skal vekk lørdag til søndag snart, og holder på å lage meg et lager med melk i fryseren til da. Men, det går fryktelig seint, føler jeg tar all melka fra gutten min viss jeg pumper for ofte. hvordan gjør man dette? han spiser ganske ofte, så føler han må ha det som er der. når jeg pumper kommer det ca 100 ml ut av en pupp....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 hei! du kan trygt pumpe deg. du tar ikke melken fra gutten din, det som skjer nå er at du øker melkeproduksjonen. så når du er borte fra lørdag til søndag må du nok regne med skikkelig melkespreng. gutten din får nok det han trenger, hvis du merker på han at han ikke er fornøyd legger du han bare til en gang til. god tur!
manonym Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Et lite tips er å gi mme istedenfor, da slipper du stresset med totalt overproduksjon av melk, noe det blir om du pumper mye i tillegg til at gutten din skal ha. Jeg har vært borte over natta en gang, da fekk han mme noe som gikk kjempe bra! Spørde HS om jeg kunne gjøre det så jeg slapp melkespreng osv, så det går helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå