mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Hva slags vogn har du,hvorfor valgte du den og er du fornøyd?svarte den til forventingene dine? Vi har en Emaljunga duo egde,kjempefornøyd.Vi valgte den av mange årsaker.Noen av årsakene, stor bag,stødig,god å trille, en av de få som faktisk kunne passe i høyde på både meg og samboer.Små detaljer jeg falt for, som f.eks myggnett i skyggen, "meijer"under bagen, en plate til å vippe opp,slik at babyen kan sitte litt, luftehull,luftenetting bak i skyggen.Så har jeg hatt emaljunga før og var da fornøyd med den. Vi er kjempefornøyde og den har svart til forventingene.
Gjest Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Vi har Roma Basson DUO , det var et impuls kjøp da denne vognen var på salg mens jeg var gravid! Men må si at vi er kjempe fornøyde meg vogna, spesielt det at den er fantastisk lett/god å trille...det sier alle som har prøvd vogna mi også:-) Kjempestor bag del, regulert bar styre noe som er en fordel siden vi begge er høye...den er fin å se på og syns jeg... Jeg ville aldri betalt 7000-8000 kr for en vogn, vi gav 4500kr for denne vognen ny og føler vi har fått masse for pengene!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Vi har også Basson Roma. KJEMPE FORNØYD!!!! God å trille, stor kurv under og gode løsninger.
Gjest Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Ja, den kurven er veldig god å ha. Vet ikke hvor mye shopping poser jeg har fått under der på en gang hehe:-)
To gutter og en jente Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg har Easywalker Sky. Er kjempefornøyd med den! Dette er virkelig en vogn som kan brukes til alle behov og fra nyfødt til barnet ikke trenger vogn lenger. Vognen er fantastisk god å trille, er lett å løfte og legge sammen, har en stor og romslig bag og kjempegod sportsvogndel. I tillegg er den stilig. Prisen er heller ikke vond; 4999 for sportsvogn + bag + mygg- og regntrekk til begge deler. Til førstemann hadde jeg først en Simovogn, og deretter en briotralle, da simovognen ble stor og tung som sportsvogn. Kjøpte denne mens jeg gikk gravid og både jeg og 2 åringen elsket den. Kvittet meg med de andre vognene. Denne er faktisk lettere også som sportsvogn! Har rett og slett ikke behov for noen annen! Så ja, jeg er fornøyd!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2007 Rart hvor forskjellige en kan være*smiler*En ting jeg virkelig ville bruke tid og evt penger på var vogn.Jeg ville ha en god vogn,en jeg ble fornøyd med og en jeg synes så pen ut,så jeg tenkte ikke over at jeg valgte en av de dyreste vognene i butikken.
Bølle&Frøet Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Vi har Quinny Freestyle. Valgte denne fordi den hadde en liten bag som ikke skulle ta for stor plass i bilen. Vi byttet over til sportsdel når han var 6 mnd. Tenkte også på at den skulle ha en grei sportsdel. Vi bor i toppen av en lang bakke, og vil ha en lett vogn å trille. Håndbremse er også veldig greit ned bakken Men denne vogna tar hvist litt stor plass i bilen alikevel, derfor har vi Carena Easy utenom.
belli72 Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Jeg har stokke-vognen - er KJEMPEfornøyd!!!! Nå skal det sies at vi oppholder oss i Spania. Noen som har erfaring med den på norsk "føre"? Jeg har hatt mange vogner, og denne er absulutt favoritten! Veldig bra å se rett på babyen, og når babyen er så stor at h*n sitter i setet er det en fryd å trille vognen inntil bordet når vi spiser på cafe f.eks.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Stokke vognen er den STYGGESTE vognen jeg ser på gaten! hehe...samboer og jeg ler hver gang vi ser den...den ser ut som en stativ med en kasse på toppen...kansje lettvint og grei? ikke vet jeg...men utseende messig er den forferdelig synes jeg da....
belli72 Skrevet 17. april 2007 #10 Skrevet 17. april 2007 Jeg synes ikke den er stygg i det hele tatt, jeg - men den er kanskje litt for moderne for noen? Tror faktisk at de fleste vogner kommer til å se slik ut etterhvert.... Den er utrolig praktisk iallfall... Hvorfor er du anonym når du skriver dette? Tør du ikke engang å stå for at du synes en vogn er stygg?
ChaChi Skrevet 17. april 2007 #11 Skrevet 17. april 2007 Har en sort simo kombivogn. Valgte den fordi jeg ville ha en kjønnsnøytral vogn med stor bag. Jeg er kjempefornøyd med vognen min:) den er lett og trille, og kom fram over alt på det værste slapseføret i vinter. triller mye, så det viste seg og være en viktig faktor jeg ikke hadde tenkt på før jeg kjøpte den. bagen er stor, og hun lå i den hele tiden når hun var mindre, senga var så svær og hun så lita;) praktisk og kunne ta ut bagen, spesielt når vi er på reise eller besøk, da sover snuppa i bagen på soverommet, så reiseseng trenger vi ikke tenke på før hun kommer seg ut av bagen på egne hånd:) den svarte definitivt opp til forventningene, og kunne ønske jeg hadde plass til og spare på den til nestemann, men jeg må nok selge den:( men skal vente så lenge som over hode mulig med det da:)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #12 Skrevet 17. april 2007 Hmmm...tviler på den er for moderne for noen..hehe:-) Tror heller folk velger å ha en vogn de synes er fin og det er ikke den vognen. Hvorfor kan jeg ikke være anonym fordi jeg synes den vognen er forferdelig å se på? hehe...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. april 2007 #13 Skrevet 17. april 2007 Jeg har Simo kombi, og er super fornøyd!! Men 1 ting negativt med den, den er ikke noe særlig å gå i ulent terreng med! Var på tur 4 stk, 2 med simo kombi og 2 med trehjuling.. De kom seg lettere frem, mens våre vogner hadde bedre komfort for barnet pga de gode fjæringene.. Så negativt og positive ting finnes ved ALLE vogner! Selv synes jeg ikke 3 hjulinger er noe fine, så vi er veldig fornøyd med vår!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. april 2007 Selvfølgelig er det positive og negative ting med alle vogner og en må se hva enn har behov for. For de som går i mye ulent tereng tror jeg nok absolutt at en trehulling er å anbefale,men nå går ikke jeg så mye der,så det tenker jeg ikke så mye på.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 17. april 2007 #15 Skrevet 17. april 2007 Vi har Teutonia Mistral og er super fornøyd med den. Vi arvet en Simo Kombi, men jeg synes den er så tung iforhold til Mistralen.
Gjest Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 simo kombi her.. kjempefornøyd med vogna =) passer til alle våre kriterier =)
sajam Skrevet 17. april 2007 #17 Skrevet 17. april 2007 Vi hadde en Simo kombi, valgt pga den store baggen, men den ble alt for stor og tung til bilen vi hadde da, så vi byttet til en Quinny freestyle. Er kjempe fornøyd, men angrer og for å ha solgt Simo vogna. Quinny vogna har så liten bag.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #18 Skrevet 17. april 2007 Stokke-vogna ser mer ut som en kontorstol for barn!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #19 Skrevet 17. april 2007 hehe...helt enig i det jeg da:-) Stokke er en 2 bjelker med kasse på toppen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå