Gjest Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Er dette tilfeldig eller kan det være han rett og slett ikke liker den venstre siden? Fra han var nyfødt til han var ca halvannen måned gammel sleit han med å få tak på venstre sida. Nå er han 11 uker og har den siste uka begynt å vri på seg og vende hodet bort fra puppen når jeg legger han til samtidig som han virker tydelig irritert eller plaget av noe. Når han først spiser slipper han taket mange ganger og han drar i puppen fordi han er urolig og vrir og vender på hodet. Dette skjer om dagen. Legger jeg han til høyre sida går det helt fint. Om natta når vi ligger og spiser skjer det heller ikke. Er det noe jeg kan gjøre for å evt gjøre det lettere for han?
manonym Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Dette synst jeg også med gutten min. Mye enklere å amme på høyre siden, når jeg ammer på venstre side ligger han ofte å vrir og vender på seg og drar i puppen som du sier. Hm, lurer på hvorfor..=)
Gjest Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Her er det omvendt. Hun tar vestrepuppen med en gang, men høyre er tilnærmet umulig. Nå er vi ikke veldig drevne enda (Fødte 15.04), men sleit med akkurat samme problem, og pupp, til førstemann. Merkelig.
Mamman til Brage, f: 22.11.06 Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Jeg hadde det også slik en periode, og lurer på om det hadde sammenheng med at han hadde en favorittside å ligge på med hodet? Det virket slik for oss, men gikk over etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Var på barseltreff forrige uke, og der var det en mamma som også slet med det samme. Det viste seg at brystvorten på den ene siden var litt skjev sånn at babyen hennes slet med å få sugd ordentlig. Hun ble anbefalt å dra ut brystvorten før hun ammet sånn at det ble lettere å få godt sugetak! Men kan jo også være at de har sine favorittsider, og at det er ubehagelig for dem å ligge på den ene siden... hmm.. Ikke så godt å vite.....
Gjest Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Tvillingstilling! Knøttet mitt misliker å ligge "vanlig" når han dier av venstre bryst, men med tvillingstilling blir han rolig og blid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå